Blog

Martin Čáp 19. 6. 2015 Zpět

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Moderní český řetězec restaurací Bageterie Boulevard nabízí rychlé občerstvení, založené především na sortimentu čerstvých baget. Lidé si zvykli chodit do BB na obědy i večeře, společnost Crocodille, která řetězec vlastní, se však rozhodla podpořit také snídaňovou nabídku. Pro online komunikaci si zvolila MarketUP, který realizuje také kampaň pro nábor nových franšízantů.

Den začíná snídaní v Bageterii Boulevard

Pro propagaci snídaňového menu BB využíváme různé online taktiky. Od textové reklamy ve vyhledávání, přes bannerovou reklamu na prémiových portálech a reklamu na FB až po videokampaň na YouTube. Intenzivní kampaň jsme zaměřili na desktopy i mobilní zařízení ve městech, kde se nacházejí provozovny BB a jejich okolí.

V multikanálové online kampani pro podporu snídaňové nabídky propagujeme syté snídaně s vajíčky i zdravé fit snídaně. Připravili jsme proto různé kreativy pro dynamické bannery, ale také statické bannery pro retargeting, které mohou odkazovat na konkrétní provozovny dle lokality.

Bageterie Boulevard

Oslovení potenciálních franšízantů

Kromě propagace snídaňového menu jsme pro BB vytvořili koncept online komunikace pro nábor nových nových franšízantů a nyní jej realizujeme. Potenciální zájemce oslovujeme textovou reklamou ve vyhledávání nebo bannerovou a textovou kampaní v obsahových sítích Google a Seznam s přesným cílením dle webů, témat a zájmů.

Stejně jako u kampaně na snídaně jsme vytvořili dynamické bannery, zapojili jsme také videokampaň na YouTube, pokročilý remarketing i retargeting. Zájemce o franšízing směřujeme na speciálně vytvořenou microsite, kde získají všechny potřebné informace a mohou projevit zájem o spolupráci odesláním formuláře. Kreativní návrh a tvorbu microsite zajišťoval MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017