Blog

Jan Holeček 12. 10. 2015 Zpět

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Společnost Koupelny Ptáček je největším odborným velkoobchodem v České republice v oblasti topení – plyn – voda – inženýrské sítě – sanita. Síť jejích kamenných prodejen tvoří 44 koupelnových studií v Čechách a dalších 8 na Slovensku. Cílem kampaně je zvýšení návštěvnosti webových stránek i zmiňovaných koupelnových studií.

Digitální kampaň, kterou pro společnost Koupelny Ptáček zajišťujeme, byla zahájena letos v létě PPC kampaní ve vyhledávání Google a zacílena na koncové zákazníky B2C. Tato kampaň byla následně strategicky rozšířena o další online kanály – bannerovou kampaň v obsahové síti Google včetně remarketingu, videokampaň na YouTube doplňující TV kampaň a PPC kampaně na Facebooku.

Komunikace přes Facebook

Se zmiňovanými kampaněmi byla zároveň zahájena intenzivní komunikace se zákazníky prostřednictvím firemní stránky společnosti Koupelny Ptáček na Facebooku. Ta pod kompletní správou MarketUP vykazuje vysokou míru oslovených uživatelů, interakcí i velký přiliv nových fanoušků.  

„Společnost Koupelny Ptáček v minulosti realizovala online komunikaci jen v omezené míře. Proto ve spolupráci s českou pobočkou Google pomáháme klientovi vybudovat digitální strategii a otevírat tak další cesty k potencionálním zákazníkům včetně podrobné analytiky a intenzivní komunikace,“  říká Project Manager MarketUP Michal Vrtiška.

Post na Facebooku

Příspěvek s textem „Hledáte dokonalý prostor pro relax?" se stal na na Facebooku Koupelny Ptáček jedním z nejoblíbenějších. 

Velká podzimní kampaň

V současné době probíhá masivní digitální kampaň anoncující velkou podzimní akci s názvem Podzimní sleva 25 %. V rámci této kampaně jsou využívány všechny online marketingové kanály uvedené výše, které jsou přesně soustředěny na relevantní cílové skupiny.

Podzimní sleva

Pro akci Podzimní sleva 25 % je využito hned několik online marketingových kanálů najednou.

Digitální kampaň na Slovensku

Souběžně s kampaní v České republice pro Koupelny Ptáček realizujeme také online kampaň na Slovensku, která se skládá z PPC kampaně ve vyhledávání a bannerové kampaně v obsahové síti.

Na všech kampaních spolupracují Project Manager Michal Vrtiška, specialista na online výkonnostní kampaně Tomáš Hurt a Copywriter & PR Online Specialist Jan Holeček pod vedením Managing Partnera MarketUP Tomáše Ševčíka. V rámci reklamních kampaní MarketUP úzce spolupracuje také se specialisty Googlu a Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017