Blog

Jan Holeček 12. 10. 2015 Zpět

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Společnost Koupelny Ptáček je největším odborným velkoobchodem v České republice v oblasti topení – plyn – voda – inženýrské sítě – sanita. Síť jejích kamenných prodejen tvoří 44 koupelnových studií v Čechách a dalších 8 na Slovensku. Cílem kampaně je zvýšení návštěvnosti webových stránek i zmiňovaných koupelnových studií.

Digitální kampaň, kterou pro společnost Koupelny Ptáček zajišťujeme, byla zahájena letos v létě PPC kampaní ve vyhledávání Google a zacílena na koncové zákazníky B2C. Tato kampaň byla následně strategicky rozšířena o další online kanály – bannerovou kampaň v obsahové síti Google včetně remarketingu, videokampaň na YouTube doplňující TV kampaň a PPC kampaně na Facebooku.

Komunikace přes Facebook

Se zmiňovanými kampaněmi byla zároveň zahájena intenzivní komunikace se zákazníky prostřednictvím firemní stránky společnosti Koupelny Ptáček na Facebooku. Ta pod kompletní správou MarketUP vykazuje vysokou míru oslovených uživatelů, interakcí i velký přiliv nových fanoušků.  

„Společnost Koupelny Ptáček v minulosti realizovala online komunikaci jen v omezené míře. Proto ve spolupráci s českou pobočkou Google pomáháme klientovi vybudovat digitální strategii a otevírat tak další cesty k potencionálním zákazníkům včetně podrobné analytiky a intenzivní komunikace,“  říká Project Manager MarketUP Michal Vrtiška.

Post na Facebooku

Příspěvek s textem „Hledáte dokonalý prostor pro relax?" se stal na na Facebooku Koupelny Ptáček jedním z nejoblíbenějších. 

Velká podzimní kampaň

V současné době probíhá masivní digitální kampaň anoncující velkou podzimní akci s názvem Podzimní sleva 25 %. V rámci této kampaně jsou využívány všechny online marketingové kanály uvedené výše, které jsou přesně soustředěny na relevantní cílové skupiny.

Podzimní sleva

Pro akci Podzimní sleva 25 % je využito hned několik online marketingových kanálů najednou.

Digitální kampaň na Slovensku

Souběžně s kampaní v České republice pro Koupelny Ptáček realizujeme také online kampaň na Slovensku, která se skládá z PPC kampaně ve vyhledávání a bannerové kampaně v obsahové síti.

Na všech kampaních spolupracují Project Manager Michal Vrtiška, specialista na online výkonnostní kampaně Tomáš Hurt a Copywriter & PR Online Specialist Jan Holeček pod vedením Managing Partnera MarketUP Tomáše Ševčíka. V rámci reklamních kampaní MarketUP úzce spolupracuje také se specialisty Googlu a Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019