Blog

Jan Holeček 12. 10. 2015 Zpět

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Společnost Koupelny Ptáček je největším odborným velkoobchodem v České republice v oblasti topení – plyn – voda – inženýrské sítě – sanita. Síť jejích kamenných prodejen tvoří 44 koupelnových studií v Čechách a dalších 8 na Slovensku. Cílem kampaně je zvýšení návštěvnosti webových stránek i zmiňovaných koupelnových studií.

Digitální kampaň, kterou pro společnost Koupelny Ptáček zajišťujeme, byla zahájena letos v létě PPC kampaní ve vyhledávání Google a zacílena na koncové zákazníky B2C. Tato kampaň byla následně strategicky rozšířena o další online kanály – bannerovou kampaň v obsahové síti Google včetně remarketingu, videokampaň na YouTube doplňující TV kampaň a PPC kampaně na Facebooku.

Komunikace přes Facebook

Se zmiňovanými kampaněmi byla zároveň zahájena intenzivní komunikace se zákazníky prostřednictvím firemní stránky společnosti Koupelny Ptáček na Facebooku. Ta pod kompletní správou MarketUP vykazuje vysokou míru oslovených uživatelů, interakcí i velký přiliv nových fanoušků.  

„Společnost Koupelny Ptáček v minulosti realizovala online komunikaci jen v omezené míře. Proto ve spolupráci s českou pobočkou Google pomáháme klientovi vybudovat digitální strategii a otevírat tak další cesty k potencionálním zákazníkům včetně podrobné analytiky a intenzivní komunikace,“  říká Project Manager MarketUP Michal Vrtiška.

Post na Facebooku

Příspěvek s textem „Hledáte dokonalý prostor pro relax?" se stal na na Facebooku Koupelny Ptáček jedním z nejoblíbenějších. 

Velká podzimní kampaň

V současné době probíhá masivní digitální kampaň anoncující velkou podzimní akci s názvem Podzimní sleva 25 %. V rámci této kampaně jsou využívány všechny online marketingové kanály uvedené výše, které jsou přesně soustředěny na relevantní cílové skupiny.

Podzimní sleva

Pro akci Podzimní sleva 25 % je využito hned několik online marketingových kanálů najednou.

Digitální kampaň na Slovensku

Souběžně s kampaní v České republice pro Koupelny Ptáček realizujeme také online kampaň na Slovensku, která se skládá z PPC kampaně ve vyhledávání a bannerové kampaně v obsahové síti.

Na všech kampaních spolupracují Project Manager Michal Vrtiška, specialista na online výkonnostní kampaně Tomáš Hurt a Copywriter & PR Online Specialist Jan Holeček pod vedením Managing Partnera MarketUP Tomáše Ševčíka. V rámci reklamních kampaní MarketUP úzce spolupracuje také se specialisty Googlu a Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017