Blog

Firemní blog MarketUP o digitálním marketingu, online kampaních, sociálních sítích a dalších tématech.

Zajímáte se o to, jak dělat lépe a efektivněji internetový marketing nebo jak zvýšit prodej a být blíže vašim zákazníkům? Na blogu digitální agentury MarketUP se dozvíte, jak na to. Dále zde najdete aktuální informace ze světa online marketingu, reklamy, o úspěšných prodejních strategiích a nejnovějších nákupních trendech, ale také čerstvé novinky z naší firmy, o našich aktivitách, lidech a zákaznících.

Miroslav Král 26. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setkání přineslo?

Miroslav Král 20. 8. 2013

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

PPC reklama je po displejové reklamě nejvíce využívaná forma reklamy na internetu. V ČR se jedná zejména o reklamu ve vyhledávačích Seznam a Google. Jaké přináší inzerentům výhody a jak ji realizovat, se dozvíte v našem videu.

Miroslav Král 18. 8. 2013

Jak na SEO? Tipy pro optimalizaci vašeho webu pro vyhledávače

Jak na SEO? Tipy pro optimalizaci vašeho webu pro vyhledávače

Chcete, aby se váš web zobrazoval na první straně vyhledávačů Seznam a Google a nevíte, jak na to? Shlédněte krátké video, které vám přiblíží optimalizaci webu pro vyhledávače. SEO - Search Engine Optimization - je jeden ze základních nástrojů pro účinný online marketing.

market UP 18. 1. 2012

Rozhovor s Managing Partnerem Miroslavem Králem pro Reseller Magazine

Rozhovor s Managing Partnerem Miroslavem Králem pro Reseller Magazine

Miroslav Král pracoval v uplynulých 17 letech v technologických firmách Microsoft, Honeywell a Eurotel na vedoucích pozicích v prodeji a marketingu s odpovědností za trhy v České republice, CEE i Skandinávii. V roce 2010 založil firmu, která nyní již desítkám klientů z řad malých a středních podniků i velkých korporací pomáhá vytvořit a realizovat strategii pro získání dlouhodobé konkurenční výhody a tak uspět na domácích i zahraničních trzích.

Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Jak ovládnout komunikaci na Facebooku a Instagramu (nejen) v roce 2020

Sociální sítě se v posledních letech staly univerzem digitálního světa. Jako takové jsou jednou z nejmocnějších zbraní, které jsou dnes …

25. 11. 2019

4 kroky pro úspěšnou digitální komunikaci značky

Každý marketér stojí při plánování kampaní na příští rok před otázkou, jak rozdělit marketingový rozpočet mezi jednotlivé kanály t…

18. 11. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019