Blog

Aleš Vávra 11. 1. 2015 Zpět

Pro SCONTO Nábytek zajišťujeme kompletní online marketing

Pro SCONTO Nábytek zajišťujeme kompletní online marketing

Navázali jsme spolupráci se sítí prodejen nábytku SCONTO Nábytek. K dosažení maximálního prodejního výkonu českého a slovenského e-shopu jsme aplikovali téměř všechny aktuální online taktiky.

Naše společná cesta k vyšším prodejům začala v listopadu 2014, tedy v hlavní sezóně klienta. Vložili jsme do kampaní maximální úsilí, aby došlo k dlouhodobému navýšení obratu, ale náklady zůstaly stejné. A to se povedlo!

Náš dům multikanálové kampaně je nyní postaven na základech konzultací v oblasti UX a SEO eshopu, protože bez nich nemá žádný dům stabilitu. Přízemí jsme vybavili copywritingem, display kampaní, PPC kampaněmi ve vyhledávačích, na Facebooku a správou zbožových srovnávačů.

PPC Sconto

Jako doplňky využíváme dynamický retargeting přes RTB. První patro jsme zařídili správou sociálních sítí. Celý dům je zastřešen strategickými konzultacemi.

Facebook Sconto

Doufáme, že robustní dům multikanálové kampaně přivede do SCONTO Nábytku spoustu spokojených zákazníků.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017