Blog

Aleš Vávra 22. 5. 2014 Zpět

Pro parfumerie Sephora jsme připravili prodejní kampaně na Facebooku

Kampaň pro parfumerie Sephora

Sephora, jedna z nejznámějších sítí parfumerií v Česku, čítající 17 prodejen v shopping centrech, se stala naším významným klientem.

V současné době realizujeme prodejně zaměřenou kampaň na Facebooku, která umožňuje zájemcům získat slevové poukázky s časově omezenou platností. Specifikem kampaně je velmi úzké cílení dle zájmů a věku, ale také z pohledu lokalit, kde Sephora působí. 

Vedle komunikace této slevové akce jsme na webové stránce Sephora vytvořili konverzní cílovou stránku (landing page), kde si zájemce může slevový kupón stáhnout, poslat smskou nebo nechat zaslat na svůj e-mail. Podle prvních výsledků je kampaň velmi úspěšná.

Kampaň na Facebooku pro parfumerie Sephora

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017