Blog

Aleš Vávra 22. 5. 2014 Zpět

Pro parfumerie Sephora jsme připravili prodejní kampaně na Facebooku

Kampaň pro parfumerie Sephora

Sephora, jedna z nejznámějších sítí parfumerií v Česku, čítající 17 prodejen v shopping centrech, se stala naším významným klientem.

V současné době realizujeme prodejně zaměřenou kampaň na Facebooku, která umožňuje zájemcům získat slevové poukázky s časově omezenou platností. Specifikem kampaně je velmi úzké cílení dle zájmů a věku, ale také z pohledu lokalit, kde Sephora působí. 

Vedle komunikace této slevové akce jsme na webové stránce Sephora vytvořili konverzní cílovou stránku (landing page), kde si zájemce může slevový kupón stáhnout, poslat smskou nebo nechat zaslat na svůj e-mail. Podle prvních výsledků je kampaň velmi úspěšná.

Kampaň na Facebooku pro parfumerie Sephora

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018