Blog

Aleš Vávra 22. 5. 2014 Zpět

Pro parfumerie Sephora jsme připravili prodejní kampaně na Facebooku

Kampaň pro parfumerie Sephora

Sephora, jedna z nejznámějších sítí parfumerií v Česku, čítající 17 prodejen v shopping centrech, se stala naším významným klientem.

V současné době realizujeme prodejně zaměřenou kampaň na Facebooku, která umožňuje zájemcům získat slevové poukázky s časově omezenou platností. Specifikem kampaně je velmi úzké cílení dle zájmů a věku, ale také z pohledu lokalit, kde Sephora působí. 

Vedle komunikace této slevové akce jsme na webové stránce Sephora vytvořili konverzní cílovou stránku (landing page), kde si zájemce může slevový kupón stáhnout, poslat smskou nebo nechat zaslat na svůj e-mail. Podle prvních výsledků je kampaň velmi úspěšná.

Kampaň na Facebooku pro parfumerie Sephora

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019