Blog

Eva Řeháková 13. 11. 2015 Zpět

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Do našeho týmu neustále přijímáme nové posily. Posledním přírůstkem se stal Internet Marketing Specialist Peter Pleško, který je zkušeným online marketérem. Přivítali jsme však také studentku Báru Horanskou, kterou online marketing velice zajímá a chce se v něm na stáži u nás zdokonalit.

Peter nastoupil do MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Vlastní certifikace Google Analytics a Google Adwords. Při práci se věnuje studiu marketingu a marketingové strategie.

Před nástupem do MarketUP působil jako PPC specialista v marketingové agentuře v rodném Slovensku. Spolupracoval mimo jiné na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.

Ve volném čase se Peter věnuje především sportu. Mezi jeho oblíbené aktivity patří skialpinismus, ale nepohrdne ani kvalitní výměnou v badmintonu a tenisu. Kromě toho je velkým fanouškem dobrého filmu, preferuje sci-fi a fantasy. Velkou výzvou, se kterou se momentálně vyrovnává, je vaření.

Nová stážistka Bára pomáhá v MarketUP s přípravou a správou online kampaní. Vlastní certifikaci Google Adwords a Display advertising. Do naší agentury nastoupila po absolvování Google Ground Camp v Budapešti, kde byl MarketUP jednou z partnerských agentur. Zde se poprvé setkala s online marketingem a rozhodla se dále zdokonalovat v tomto směru prostřednictvím stáže u nás.

Studuje v angličtině na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze obor International Business. Před nástupem na VŠE studovala rok v Dánsku, půl roku v Belgii a absolvovala marketingovou stáž na Slovensku. Rovněž získala zkušenosti ve startupu zaměřeném na online marketing v umění.

Mezi Bářiny záliby patří sport, zejména běhání, jóga, lyžování a snowboarding, v kterém kdysi závodila. Ráda se učí jazyky, cestuje a poznává nové lidi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018