Blog

Barbora Votavová 6. 11. 2013 Zpět

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

V úterý 12. listopadu od 12:00 až do středečního poledne opět proběhne Den dopravy zdarma, který pořádá vyhledavač slev Heureka.cz. Stovky českých internetových obchodů tak odpustí svým zákazníkům poplatek za poštovné. Podle odhadů zákazníci ušetří zhruba sedm milionů korun.

"Doprava zdarma je mezi Čechy letos fenoménem, což dokazuje například i stále sílící obliba osobních odběrů. Letos očekáváme ze strany zákazníků i e-shopů o akci vyšší zájem než vloni," uvedl ředitel Heureka.cz Tomáš Braverman.

V loňském roce, kdy se akce také uskutečnila, uspořili zákazníci na poštovném 5,5 milionů korun a obchody vygenerovaly 87 300 objednávek. Poštovné tehdy odpustilo 583 českých e-shopů. Průměrná cena objednávky byla 1 555 korun. Zákazníci si nejvíce objednávali elektroniku, knihy, filmy, hry nebo zboží z kategorie dům a zahrada.

Do letošního ročníku se zatím připojily internetové obchody Tescoma, Euronics, Ecobag, Foto a mnoho dalších. Kompletní seznam e-shopů najdete na oficiálním webu Dne dopravy zdarma. Partnerem letošní akce je doručovací společnost DPD.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který se bude ve Spojených státech konat už po šesté. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019