Blog

Barbora Votavová 6. 11. 2013 Zpět

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

V úterý 12. listopadu od 12:00 až do středečního poledne opět proběhne Den dopravy zdarma, který pořádá vyhledavač slev Heureka.cz. Stovky českých internetových obchodů tak odpustí svým zákazníkům poplatek za poštovné. Podle odhadů zákazníci ušetří zhruba sedm milionů korun.

"Doprava zdarma je mezi Čechy letos fenoménem, což dokazuje například i stále sílící obliba osobních odběrů. Letos očekáváme ze strany zákazníků i e-shopů o akci vyšší zájem než vloni," uvedl ředitel Heureka.cz Tomáš Braverman.

V loňském roce, kdy se akce také uskutečnila, uspořili zákazníci na poštovném 5,5 milionů korun a obchody vygenerovaly 87 300 objednávek. Poštovné tehdy odpustilo 583 českých e-shopů. Průměrná cena objednávky byla 1 555 korun. Zákazníci si nejvíce objednávali elektroniku, knihy, filmy, hry nebo zboží z kategorie dům a zahrada.

Do letošního ročníku se zatím připojily internetové obchody Tescoma, Euronics, Ecobag, Foto a mnoho dalších. Kompletní seznam e-shopů najdete na oficiálním webu Dne dopravy zdarma. Partnerem letošní akce je doručovací společnost DPD.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který se bude ve Spojených státech konat už po šesté. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019