Blog

Barbora Votavová 6. 11. 2013 Zpět

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

V úterý 12. listopadu od 12:00 až do středečního poledne opět proběhne Den dopravy zdarma, který pořádá vyhledavač slev Heureka.cz. Stovky českých internetových obchodů tak odpustí svým zákazníkům poplatek za poštovné. Podle odhadů zákazníci ušetří zhruba sedm milionů korun.

"Doprava zdarma je mezi Čechy letos fenoménem, což dokazuje například i stále sílící obliba osobních odběrů. Letos očekáváme ze strany zákazníků i e-shopů o akci vyšší zájem než vloni," uvedl ředitel Heureka.cz Tomáš Braverman.

V loňském roce, kdy se akce také uskutečnila, uspořili zákazníci na poštovném 5,5 milionů korun a obchody vygenerovaly 87 300 objednávek. Poštovné tehdy odpustilo 583 českých e-shopů. Průměrná cena objednávky byla 1 555 korun. Zákazníci si nejvíce objednávali elektroniku, knihy, filmy, hry nebo zboží z kategorie dům a zahrada.

Do letošního ročníku se zatím připojily internetové obchody Tescoma, Euronics, Ecobag, Foto a mnoho dalších. Kompletní seznam e-shopů najdete na oficiálním webu Dne dopravy zdarma. Partnerem letošní akce je doručovací společnost DPD.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který se bude ve Spojených státech konat už po šesté. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019