Blog

Eva Řeháková 28. 11. 2016 Zpět

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing. Uspořádali jsme tři praktické workshopy, které účastníkům pomohly připravit se na dráhu online marketérů.

Studijní program Digisemestr vzniknul pod taktovkou pořadatelů Marketing Festivalu. Ti připravili program pro 12 výukových dní věnovaných přednáškám o online marketingu. Zároveň oslovili odborníky z nejlepších digitálních agentur a firem a připravili s nimi workshopy nabité praktickými informacemi.

Specialisté MarketUP vedli interaktivní workshopy na témata Adform, YouTube a Google nákupy. Účastníkům na případových studiích ukázali, jak fungují tyto platformy v praxi, jaké jsou možnosti nastavení reklam a jak nejlépe využít jejich potenciál pro klienty.

Worksop MarketUP pro Digisemestr

V každé skupině bylo zhruba 10 účastníků, kteří se do workshopu aktivně zapojili. Například v přednášce na téma YouTube si studenti mohli vzájemně v průběhu porovnat své znalosti a vyhrát powerbanku MarketUP.

Moc nás potěšily pozitivní reakce účastníků. „Moc se mi líbila celková atmosféra workshopu, zázemí agentury i přátelský přístup lektorů. Celý den jsem si moc užila a rozhodně bych vyzdvihla rozvržení celého dne - tj. že jsme probrali jak teoretickou část (např. formáty reklam), tak i praktickou část (např. založení a nastavení YT kanálu). Bylo fajn, že jste nám mohli nastavení ukázat i na konkrétních datech a kampaních. Myslím, že nemám nic, co bych vytkla, byli jste skvělí! :-) Moc díky! P.S.: Máte snovou kancelář s božím výhledem :-)“

I nám se přednášky moc líbily a do podobných vzdělávacích akcí se rádi zapojíme i v budoucnu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018