Blog

Eva Řeháková 28. 11. 2016 Zpět

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing. Uspořádali jsme tři praktické workshopy, které účastníkům pomohly připravit se na dráhu online marketérů.

Studijní program Digisemestr vzniknul pod taktovkou pořadatelů Marketing Festivalu. Ti připravili program pro 12 výukových dní věnovaných přednáškám o online marketingu. Zároveň oslovili odborníky z nejlepších digitálních agentur a firem a připravili s nimi workshopy nabité praktickými informacemi.

Specialisté MarketUP vedli interaktivní workshopy na témata Adform, YouTube a Google nákupy. Účastníkům na případových studiích ukázali, jak fungují tyto platformy v praxi, jaké jsou možnosti nastavení reklam a jak nejlépe využít jejich potenciál pro klienty.

Worksop MarketUP pro Digisemestr

V každé skupině bylo zhruba 10 účastníků, kteří se do workshopu aktivně zapojili. Například v přednášce na téma YouTube si studenti mohli vzájemně v průběhu porovnat své znalosti a vyhrát powerbanku MarketUP.

Moc nás potěšily pozitivní reakce účastníků. „Moc se mi líbila celková atmosféra workshopu, zázemí agentury i přátelský přístup lektorů. Celý den jsem si moc užila a rozhodně bych vyzdvihla rozvržení celého dne - tj. že jsme probrali jak teoretickou část (např. formáty reklam), tak i praktickou část (např. založení a nastavení YT kanálu). Bylo fajn, že jste nám mohli nastavení ukázat i na konkrétních datech a kampaních. Myslím, že nemám nic, co bych vytkla, byli jste skvělí! :-) Moc díky! P.S.: Máte snovou kancelář s božím výhledem :-)“

I nám se přednášky moc líbily a do podobných vzdělávacích akcí se rádi zapojíme i v budoucnu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017