Blog

Eva Řeháková 28. 11. 2016 Zpět

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing. Uspořádali jsme tři praktické workshopy, které účastníkům pomohly připravit se na dráhu online marketérů.

Studijní program Digisemestr vzniknul pod taktovkou pořadatelů Marketing Festivalu. Ti připravili program pro 12 výukových dní věnovaných přednáškám o online marketingu. Zároveň oslovili odborníky z nejlepších digitálních agentur a firem a připravili s nimi workshopy nabité praktickými informacemi.

Specialisté MarketUP vedli interaktivní workshopy na témata Adform, YouTube a Google nákupy. Účastníkům na případových studiích ukázali, jak fungují tyto platformy v praxi, jaké jsou možnosti nastavení reklam a jak nejlépe využít jejich potenciál pro klienty.

Worksop MarketUP pro Digisemestr

V každé skupině bylo zhruba 10 účastníků, kteří se do workshopu aktivně zapojili. Například v přednášce na téma YouTube si studenti mohli vzájemně v průběhu porovnat své znalosti a vyhrát powerbanku MarketUP.

Moc nás potěšily pozitivní reakce účastníků. „Moc se mi líbila celková atmosféra workshopu, zázemí agentury i přátelský přístup lektorů. Celý den jsem si moc užila a rozhodně bych vyzdvihla rozvržení celého dne - tj. že jsme probrali jak teoretickou část (např. formáty reklam), tak i praktickou část (např. založení a nastavení YT kanálu). Bylo fajn, že jste nám mohli nastavení ukázat i na konkrétních datech a kampaních. Myslím, že nemám nic, co bych vytkla, byli jste skvělí! :-) Moc díky! P.S.: Máte snovou kancelář s božím výhledem :-)“

I nám se přednášky moc líbily a do podobných vzdělávacích akcí se rádi zapojíme i v budoucnu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019