Blog

Eva Řeháková 28. 11. 2016 Zpět

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing. Uspořádali jsme tři praktické workshopy, které účastníkům pomohly připravit se na dráhu online marketérů.

Studijní program Digisemestr vzniknul pod taktovkou pořadatelů Marketing Festivalu. Ti připravili program pro 12 výukových dní věnovaných přednáškám o online marketingu. Zároveň oslovili odborníky z nejlepších digitálních agentur a firem a připravili s nimi workshopy nabité praktickými informacemi.

Specialisté MarketUP vedli interaktivní workshopy na témata Adform, YouTube a Google nákupy. Účastníkům na případových studiích ukázali, jak fungují tyto platformy v praxi, jaké jsou možnosti nastavení reklam a jak nejlépe využít jejich potenciál pro klienty.

Worksop MarketUP pro Digisemestr

V každé skupině bylo zhruba 10 účastníků, kteří se do workshopu aktivně zapojili. Například v přednášce na téma YouTube si studenti mohli vzájemně v průběhu porovnat své znalosti a vyhrát powerbanku MarketUP.

Moc nás potěšily pozitivní reakce účastníků. „Moc se mi líbila celková atmosféra workshopu, zázemí agentury i přátelský přístup lektorů. Celý den jsem si moc užila a rozhodně bych vyzdvihla rozvržení celého dne - tj. že jsme probrali jak teoretickou část (např. formáty reklam), tak i praktickou část (např. založení a nastavení YT kanálu). Bylo fajn, že jste nám mohli nastavení ukázat i na konkrétních datech a kampaních. Myslím, že nemám nic, co bych vytkla, byli jste skvělí! :-) Moc díky! P.S.: Máte snovou kancelář s božím výhledem :-)“

I nám se přednášky moc líbily a do podobných vzdělávacích akcí se rádi zapojíme i v budoucnu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017