Blog

Matouš Ledvina 26. 8. 2015 Zpět

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Na začátku léta jsme připravili multikanálovou výkonnostní kampaň pro jednoho z nejvýznamnějších retailerů v České republice, společnost A3 Sport. Tato sezónní kampaň promovala vybrané řady obuvi Adidas a Reebok s cílem zvýšení objemu objednávek prostřednictvím e-shopu, včetně osobních nákupů v síti několika desítek kamenných prodejen A3 Sport. S kombinací kampaní pro online a offline prodeje máme již mnoho zkušeností z retailových sítí SCONTO nábytek a Koberce Trend.

MarketUP navrhl komplexní mix online kanálů na reklamních plochách GDN, Facebook, Seznam a v reklamních sítích pro RTB s využitím cílení na kontext, zájmy, chování, demografické ukazatele a pokročilý retargeting.

Výsledkem multikanálové kampaně bylo doručení masivního zásahu u cílové skupiny, přičemž jsme překročili přísně stanovené cíle. Kampaň pro Adidas a Reebok dosáhla více než 100 milionů zobrazení.

Téměř všechny použité bannery i reklamy (kombinace kreativy Adidasu a MarketUP) dosahovaly vysokých CTR a dosáhly tak nižší CPC než předchozí odhady. Reklama na Facebooku měla skvělou míru zapojení publika a nadprůměrný podíl zobrazení v prostoru vybraných příspěvků na stolních počítačích. Dosažený konverzní poměr kampaně překročil standardní úroveň v oboru a celkový prodej promovaných produktů na prodejnách a v e-shopu překonal očekávání.

Díky úspěchu kampaní jsme rozšířili spolupráci s klientem na dalších produktech. Momentálně pracujeme na podzimní kampani, která propaguje poslední model bot Adidas Springblade, jež představují výkřik moderní technologie v oblasti běžecké obuvi a v neposlední řadě další populární modely z kolekce Adidas Originals.

Adidas Springblade

Bannery na boty Adidas Springleblade, které kombinují design a moderní technologii.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019