Blog

Matouš Ledvina 26. 8. 2015 Zpět

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Na začátku léta jsme připravili multikanálovou výkonnostní kampaň pro jednoho z nejvýznamnějších retailerů v České republice, společnost A3 Sport. Tato sezónní kampaň promovala vybrané řady obuvi Adidas a Reebok s cílem zvýšení objemu objednávek prostřednictvím e-shopu, včetně osobních nákupů v síti několika desítek kamenných prodejen A3 Sport. S kombinací kampaní pro online a offline prodeje máme již mnoho zkušeností z retailových sítí SCONTO nábytek a Koberce Trend.

MarketUP navrhl komplexní mix online kanálů na reklamních plochách GDN, Facebook, Seznam a v reklamních sítích pro RTB s využitím cílení na kontext, zájmy, chování, demografické ukazatele a pokročilý retargeting.

Výsledkem multikanálové kampaně bylo doručení masivního zásahu u cílové skupiny, přičemž jsme překročili přísně stanovené cíle. Kampaň pro Adidas a Reebok dosáhla více než 100 milionů zobrazení.

Téměř všechny použité bannery i reklamy (kombinace kreativy Adidasu a MarketUP) dosahovaly vysokých CTR a dosáhly tak nižší CPC než předchozí odhady. Reklama na Facebooku měla skvělou míru zapojení publika a nadprůměrný podíl zobrazení v prostoru vybraných příspěvků na stolních počítačích. Dosažený konverzní poměr kampaně překročil standardní úroveň v oboru a celkový prodej promovaných produktů na prodejnách a v e-shopu překonal očekávání.

Díky úspěchu kampaní jsme rozšířili spolupráci s klientem na dalších produktech. Momentálně pracujeme na podzimní kampani, která propaguje poslední model bot Adidas Springblade, jež představují výkřik moderní technologie v oblasti běžecké obuvi a v neposlední řadě další populární modely z kolekce Adidas Originals.

Adidas Springblade

Bannery na boty Adidas Springleblade, které kombinují design a moderní technologii.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018