Blog

Matouš Ledvina 26. 8. 2015 Zpět

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Na začátku léta jsme připravili multikanálovou výkonnostní kampaň pro jednoho z nejvýznamnějších retailerů v České republice, společnost A3 Sport. Tato sezónní kampaň promovala vybrané řady obuvi Adidas a Reebok s cílem zvýšení objemu objednávek prostřednictvím e-shopu, včetně osobních nákupů v síti několika desítek kamenných prodejen A3 Sport. S kombinací kampaní pro online a offline prodeje máme již mnoho zkušeností z retailových sítí SCONTO nábytek a Koberce Trend.

MarketUP navrhl komplexní mix online kanálů na reklamních plochách GDN, Facebook, Seznam a v reklamních sítích pro RTB s využitím cílení na kontext, zájmy, chování, demografické ukazatele a pokročilý retargeting.

Výsledkem multikanálové kampaně bylo doručení masivního zásahu u cílové skupiny, přičemž jsme překročili přísně stanovené cíle. Kampaň pro Adidas a Reebok dosáhla více než 100 milionů zobrazení.

Téměř všechny použité bannery i reklamy (kombinace kreativy Adidasu a MarketUP) dosahovaly vysokých CTR a dosáhly tak nižší CPC než předchozí odhady. Reklama na Facebooku měla skvělou míru zapojení publika a nadprůměrný podíl zobrazení v prostoru vybraných příspěvků na stolních počítačích. Dosažený konverzní poměr kampaně překročil standardní úroveň v oboru a celkový prodej promovaných produktů na prodejnách a v e-shopu překonal očekávání.

Díky úspěchu kampaní jsme rozšířili spolupráci s klientem na dalších produktech. Momentálně pracujeme na podzimní kampani, která propaguje poslední model bot Adidas Springblade, jež představují výkřik moderní technologie v oblasti běžecké obuvi a v neposlední řadě další populární modely z kolekce Adidas Originals.

Adidas Springblade

Bannery na boty Adidas Springleblade, které kombinují design a moderní technologii.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017