Blog

Eva Řeháková 18. 3. 2015 Zpět

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Zatímco Kristina je poměrně čerstvým přírůstkem obchodního týmu MarketUP, Radek už má několik měsíců za sebou a podařilo se mu získat řadu zajímavých nových projektů. Představujeme vám naše zkušené a schopné obchodníky, bez kterých by to zkrátka a dobře nešlo!

Radek Šoltys spolupracuje s MarketUP od září 2014. Zaměřuje se především na akvizici nových projektů, stará se o vše od přípravy prezentací, přes uzavírání obchodních smluv až po zajištění rozjezdu projektů a after-sales komunikaci s klíčovými zákazníky.

S marketingem a komunikací, které vystudoval na Vysoké škole finanční a správní v Praze, spojil celou svou profesní kariéru. Spolupracoval s předními domácími komunikačními agenturami v komerční i neziskové sféře, má zkušenosti i s vlastním podnikáním v oblasti Management Consultingu. Nyní věnuje většinu času práci v MarketUP.

Kristina Pohlová začala pracovat pro MarketUP v lednu 2015. Její hlavní náplní práce je rozvoj nových obchodních příležitostí a komunikace s klienty. Jelikož mluví plynně anglicky, španělsky, francouzsky a německy, snaží se zasadit o zahraniční expanzi společnosti.

Kristina nasbírala pracovní zkušenosti například v Bruselu, kde pracovala pro Evropské instituce, ale také v ČR. Naposledy pracovala jako Program Manager vzdělávacích pobytů pro americké MBA školy. Měla tak skvělou příležitost poznat obchodní prostředí ČR, Německa, Polska, Maďarska, Francie, Itálie, Španělska, Turecka a Spojených arabských emirátů. Zkušenosti nyní využívá při práci pro MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019