Blog

Martin Peška 12. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

V úterý 11. března se náš konzultant Jan Petrtyl opět vypravil na akademickou půdu. Tentokrát se jednalo o speciální setkání. Mezi posluchači byli studenti z College of Business, Marquette University (Milwaukee, Wisconsin) a studenti Fakulty ekonomické ZČU v Plzni.

Spolupráce Marquette a ZČU má dlouholetou tradici, mimo jiné ve formě společného semestrálního kurzu. Na ten se zapisují američtí i čeští studenti a společně zpracovávají v mezinárodních týmech případové studie na různá manažerská témata. První část kurzu se odehrává v ČR, ve druhé části se účastníci podívají do USA.

Pro Honzu mělo setkání speciální význam, protože před několika lety se sám kurzu účastnil jako student a později i jako jeden jeho z organizátorů. Sám k tomu říká: „Nyní se pro mě vlastně uzavřel jakýsi pomyslný kruh – mám možnost vidět kurz ze tří různých perspektiv: studentské, organizátorské i jako přednášející ze soukromého sektoru. Kdyby mi to na počátku někdo vyprávěl, nevěřil bych mu. Považuji to za veliké štěstí.“

Po krátkém úvodu a představení firmy byla pozornost věnována především možnostem, které nabízí současný online marketing. Největší zájem vyvolaly personalizované nástroje jako remarketing/retargeting a pokročilý e-mailing. Závěr setkání tvořily aktivity, během nichž studenti v týmech řešili reálné podnikatelské výzvy a vytvářeli koncepty zcela nových produktů.

Spolupráce MarketUP se ZČU bude i dále pokračovat – ať již ve formě přednášek, studentských stáží nebo účasti na výzkumných projektech a odborných publikacích. Těšíme se!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019