Blog

Martin Peška 12. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

V úterý 11. března se náš konzultant Jan Petrtyl opět vypravil na akademickou půdu. Tentokrát se jednalo o speciální setkání. Mezi posluchači byli studenti z College of Business, Marquette University (Milwaukee, Wisconsin) a studenti Fakulty ekonomické ZČU v Plzni.

Spolupráce Marquette a ZČU má dlouholetou tradici, mimo jiné ve formě společného semestrálního kurzu. Na ten se zapisují američtí i čeští studenti a společně zpracovávají v mezinárodních týmech případové studie na různá manažerská témata. První část kurzu se odehrává v ČR, ve druhé části se účastníci podívají do USA.

Pro Honzu mělo setkání speciální význam, protože před několika lety se sám kurzu účastnil jako student a později i jako jeden jeho z organizátorů. Sám k tomu říká: „Nyní se pro mě vlastně uzavřel jakýsi pomyslný kruh – mám možnost vidět kurz ze tří různých perspektiv: studentské, organizátorské i jako přednášející ze soukromého sektoru. Kdyby mi to na počátku někdo vyprávěl, nevěřil bych mu. Považuji to za veliké štěstí.“

Po krátkém úvodu a představení firmy byla pozornost věnována především možnostem, které nabízí současný online marketing. Největší zájem vyvolaly personalizované nástroje jako remarketing/retargeting a pokročilý e-mailing. Závěr setkání tvořily aktivity, během nichž studenti v týmech řešili reálné podnikatelské výzvy a vytvářeli koncepty zcela nových produktů.

Spolupráce MarketUP se ZČU bude i dále pokračovat – ať již ve formě přednášek, studentských stáží nebo účasti na výzkumných projektech a odborných publikacích. Těšíme se!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017