Blog

Martin Peška 12. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

V úterý 11. března se náš konzultant Jan Petrtyl opět vypravil na akademickou půdu. Tentokrát se jednalo o speciální setkání. Mezi posluchači byli studenti z College of Business, Marquette University (Milwaukee, Wisconsin) a studenti Fakulty ekonomické ZČU v Plzni.

Spolupráce Marquette a ZČU má dlouholetou tradici, mimo jiné ve formě společného semestrálního kurzu. Na ten se zapisují američtí i čeští studenti a společně zpracovávají v mezinárodních týmech případové studie na různá manažerská témata. První část kurzu se odehrává v ČR, ve druhé části se účastníci podívají do USA.

Pro Honzu mělo setkání speciální význam, protože před několika lety se sám kurzu účastnil jako student a později i jako jeden jeho z organizátorů. Sám k tomu říká: „Nyní se pro mě vlastně uzavřel jakýsi pomyslný kruh – mám možnost vidět kurz ze tří různých perspektiv: studentské, organizátorské i jako přednášející ze soukromého sektoru. Kdyby mi to na počátku někdo vyprávěl, nevěřil bych mu. Považuji to za veliké štěstí.“

Po krátkém úvodu a představení firmy byla pozornost věnována především možnostem, které nabízí současný online marketing. Největší zájem vyvolaly personalizované nástroje jako remarketing/retargeting a pokročilý e-mailing. Závěr setkání tvořily aktivity, během nichž studenti v týmech řešili reálné podnikatelské výzvy a vytvářeli koncepty zcela nových produktů.

Spolupráce MarketUP se ZČU bude i dále pokračovat – ať již ve formě přednášek, studentských stáží nebo účasti na výzkumných projektech a odborných publikacích. Těšíme se!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017