Blog

Jana Plháková 28. 11. 2018 Zpět

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

přednáška marketup pro studenty

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zemědělské univerzity. Pro studenty jsme uspořádali dvě přednášky, které se týkaly základů SEO, PPC, display reklamy a remarketingu.

A vyslali jsme ty nejpovolanější – Michala Vrtišku, který šéfuje performance a branding týmu, a zkušené PPC specialisty Tomáše Hurta a Káťu Bórikovou.

Našim cílem bylo předat informace o tom, jak jednotlivé systémy fungují a jaké taktiky je dobré využívat. Zaměřili jsme se také na to, podle jakých kritérií vybrat online agenturu a jak nastavit podmínky spolupráce. Účast byla překvapující, celkem dorazilo 160 studentů.

Při první přednášce prošli Michal s Tomášem téma vyhledávání. Michal se věnoval základům SEO a jeho dopadu na neplacené vyhledávání, Tomáš principům a struktuře PPC kampaní. Následující týden dorazila na ČZU společně s Michalem Káťa, aby se studenty probrali téma display reklamy.

KPI jsou klíčem k úspěšnému vyhodnocení


Kromě konkrétních příkladů a ukázek jsme nezapomněli ani na model SEE–THINK–DO–CARE. Do něj jsme zasazovali jednotlivé taktiky a formáty do kontextu. Nechybělo ani vyhodnocování kampaní, aby studenti získali přehled o tom, která KPI jsou u jednotlivých taktik či formátů klíčová.

Bylo to milé zpestření naší práce a už teď se těšíme na další podobné akce.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019