Blog

Jana Plháková 28. 11. 2018 Zpět

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

přednáška marketup pro studenty

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zemědělské univerzity. Pro studenty jsme uspořádali dvě přednášky, které se týkaly základů SEO, PPC, display reklamy a remarketingu.

A vyslali jsme ty nejpovolanější – Michala Vrtišku, který šéfuje performance a branding týmu, a zkušené PPC specialisty Tomáše Hurta a Káťu Bórikovou.

Našim cílem bylo předat informace o tom, jak jednotlivé systémy fungují a jaké taktiky je dobré využívat. Zaměřili jsme se také na to, podle jakých kritérií vybrat online agenturu a jak nastavit podmínky spolupráce. Účast byla překvapující, celkem dorazilo 160 studentů.

Při první přednášce prošli Michal s Tomášem téma vyhledávání. Michal se věnoval základům SEO a jeho dopadu na neplacené vyhledávání, Tomáš principům a struktuře PPC kampaní. Následující týden dorazila na ČZU společně s Michalem Káťa, aby se studenty probrali téma display reklamy.

KPI jsou klíčem k úspěšnému vyhodnocení


Kromě konkrétních příkladů a ukázek jsme nezapomněli ani na model SEE–THINK–DO–CARE. Do něj jsme zasazovali jednotlivé taktiky a formáty do kontextu. Nechybělo ani vyhodnocování kampaní, aby studenti získali přehled o tom, která KPI jsou u jednotlivých taktik či formátů klíčová.

Bylo to milé zpestření naší práce a už teď se těšíme na další podobné akce.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019