Blog

Jana Plháková 28. 11. 2018 Zpět

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

přednáška marketup pro studenty

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zemědělské univerzity. Pro studenty jsme uspořádali dvě přednášky, které se týkaly základů SEO, PPC, display reklamy a remarketingu.

A vyslali jsme ty nejpovolanější – Michala Vrtišku, který šéfuje performance a branding týmu, a zkušené PPC specialisty Tomáše Hurta a Káťu Bórikovou.

Našim cílem bylo předat informace o tom, jak jednotlivé systémy fungují a jaké taktiky je dobré využívat. Zaměřili jsme se také na to, podle jakých kritérií vybrat online agenturu a jak nastavit podmínky spolupráce. Účast byla překvapující, celkem dorazilo 160 studentů.

Při první přednášce prošli Michal s Tomášem téma vyhledávání. Michal se věnoval základům SEO a jeho dopadu na neplacené vyhledávání, Tomáš principům a struktuře PPC kampaní. Následující týden dorazila na ČZU společně s Michalem Káťa, aby se studenty probrali téma display reklamy.

KPI jsou klíčem k úspěšnému vyhodnocení


Kromě konkrétních příkladů a ukázek jsme nezapomněli ani na model SEE–THINK–DO–CARE. Do něj jsme zasazovali jednotlivé taktiky a formáty do kontextu. Nechybělo ani vyhodnocování kampaní, aby studenti získali přehled o tom, která KPI jsou u jednotlivých taktik či formátů klíčová.

Bylo to milé zpestření naší práce a už teď se těšíme na další podobné akce.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019