Blog

Aleš Vávra 17. 6. 2013 Zpět

PPC systém Sklik má nový design

PPC systém Sklik má nový design

Český PPC systém Seznam Sklik po mnoha letech provozu změnil svoji grafickou podobu a získal i několik užitečných funkcí. Jednou z těch nejvýraznějších jsou grafy výkonosti kampaní.

Momentálně je spuštěna beta verze, na které chtějí vývojáři vyladit poslední drobnosti. Uživatelé stále mohou primárně využívat staré rozhraní, ovšem nová beta verze je už nyní v plném provozu. Některé funkce přibyly, některé naopak ubyly - např. zobrazení nejúspěšnějšího inzerátu hned na úvodní stránce. Vývojáři Seznamu slibují vyšší rychlost celého systému a spoustu dalších nových funkcí, které plánují představit v průběhu roku.

Sklik

Největší a hned na první pohled znatelnou změnou je přidání trendového grafu výkonosti kampaní. V grafu lze srovnávat více než dvě metriky. Pokud v Skliku sledujete i konverze, automaticky se vám přidají i metriky související s konverzemi. Graf potom můžete sledovat po dnech, týdnech nebo měsících. Samotný graf zabírá v celkovém rozložení Skliku poměrně velký prostor. Naštěstí je možné ho schovat nebo zase znovu zobrazit. Užitečným filtrem v grafu je zobrazení vyhledávání a nebo obsahové sítě.

Další změny v novém Skliku:

  • Vyhledávání v účtu podle klíčového slova, inzerátu, sestavy nebo kampaně
  • Sloupec „Hodnota konverzí“ a „PNO“ (podíl nákladů na obratu)
  • Filtrování v účtech
  • Kopírování nastavení kampaně
  • Návrh klíčových slov obohacen o přesné měsíční hledání
  • Informace o nízké kvalitě klíčového slova (zobrazení klíčového slova kleslo pod 10 %)
  • Nové regionální cílení
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019