Blog

Barbora Votavová 20. 3. 2013 Zpět

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Kolik zákazníků si před nákupem v kamenném obchodě vyhledá informace na internetu? Jak moc jsou uživatelé ochotni nakupovat zboží online? A jak si stojí Česká republika v online nakupování oproti okolním zemím?

Online nástroj Consumer Barometer, který nabízí společnost Google ve spolupráci s IAB Europe a TNS Infratest, vám požadované informace poskytne. Firmy z celého světa, včetně České republiky, mohou využít bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Je vhodný pro firmy všech velikostí, včetně malých a středních podniků. Inzerenti si mohou prostřednictvím Barometru snadno srovnat chování zákazníků při nakupování na internetu u nás, na Slovensku, v Německu, Polsku a dalších státech.

Consumer Barometer slouží k výzkumu spotřebitelských trendů v různých zemích, ale i pro různé druhy produktů. Díky tomuto nástroji získáte přehled o tom, jakým způsobem zákazníci využívají internet ke koupi zboží a jaké informaci před samotným nákupem hledají. Služba společnosti Google umožňuje porovnat odpovědi spotřebitelů podle lokality, věku, pohlaví, využití internetu a dalších demografických skupin. Barometr dokáže zachytit důležité informace týkající se zahraničních trhů a rozpoznat specifické požadavky spotřebitelů v zemích, kam se firma chystá expandovat své zboží nebo zde již působí.

Consumer Commerce Barometer

Získané informace je možné využít nejen k rozhodování, jak lépe zacílit reklamní kampaň, ale také jak efektivněji nakládat s finančními prostředky. Zajímavá data lze navíc snadno sdílet s kolegy prostřednictvím přímého linku na vygenerovaný graf nebo si je můžete stáhnout ve formátu CSV.

Zdarma dostupnou službu uvedl Google na trh před dvěma lety. Za tu dobu se stal Consumer Barometer skvělým pomocníkem mnoha inzerentů, agentur a exportérů.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017