Blog

Barbora Votavová 20. 3. 2013 Zpět

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Kolik zákazníků si před nákupem v kamenném obchodě vyhledá informace na internetu? Jak moc jsou uživatelé ochotni nakupovat zboží online? A jak si stojí Česká republika v online nakupování oproti okolním zemím?

Online nástroj Consumer Barometer, který nabízí společnost Google ve spolupráci s IAB Europe a TNS Infratest, vám požadované informace poskytne. Firmy z celého světa, včetně České republiky, mohou využít bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Je vhodný pro firmy všech velikostí, včetně malých a středních podniků. Inzerenti si mohou prostřednictvím Barometru snadno srovnat chování zákazníků při nakupování na internetu u nás, na Slovensku, v Německu, Polsku a dalších státech.

Consumer Barometer slouží k výzkumu spotřebitelských trendů v různých zemích, ale i pro různé druhy produktů. Díky tomuto nástroji získáte přehled o tom, jakým způsobem zákazníci využívají internet ke koupi zboží a jaké informaci před samotným nákupem hledají. Služba společnosti Google umožňuje porovnat odpovědi spotřebitelů podle lokality, věku, pohlaví, využití internetu a dalších demografických skupin. Barometr dokáže zachytit důležité informace týkající se zahraničních trhů a rozpoznat specifické požadavky spotřebitelů v zemích, kam se firma chystá expandovat své zboží nebo zde již působí.

Consumer Commerce Barometer

Získané informace je možné využít nejen k rozhodování, jak lépe zacílit reklamní kampaň, ale také jak efektivněji nakládat s finančními prostředky. Zajímavá data lze navíc snadno sdílet s kolegy prostřednictvím přímého linku na vygenerovaný graf nebo si je můžete stáhnout ve formátu CSV.

Zdarma dostupnou službu uvedl Google na trh před dvěma lety. Za tu dobu se stal Consumer Barometer skvělým pomocníkem mnoha inzerentů, agentur a exportérů.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018