Blog

Jan Petrtyl 18. 2. 2014 Zpět

Poznamenejte si! Seminář online marketingu 27. února 2014 v Praze

Poznamenejte si! Seminář online marketingu 27. února 2014 v Praze

MarketUP zve na celodenní seminář na téma Online marketing, který se uskuteční již ve čtvrtek 27. února v prostorách společnosti.

Svět online marketingu uhání mílovými kroky vpřed a objem výdajů do internetové/digitální reklamy dlouhodobě roste. Z pohledu zadavatele má online marketing mnoho výhod, tou hlavní je však skvělá měřitelnost efektivity jednotlivých aktivit.

Díky tomu je možné vynakládat peníze pouze na činnosti, které se vyplatí. Svět internetu je zároveň velmi dynamickým prostředím, v němž neustále dochází ke změnám a inovacím. Proto je nutné být v obraze. Co platilo před čtvrt rokem, nyní nemusí být pravda.

Konkrétní praktické příklady napříč odvětvími

Ve čtvrtek 27. února 2014 v Praze opět pořádáme celodenní seminář o online marketingu, který vás přehledně provede hlavními oblastmi a nástroji marketingové komunikace na internetu. Seznámíte se s jejich výhodami a možnostmi použití; ať již podnikáte na spotřebitelských či průmyslových trzích.

Ukážeme vám inspirující příklady dobré praxe, uvedeme konkrétní možnosti, jak využít internet pro zvýšení obchodní výkonnosti vaší firmy a představíme konkrétní nástroje pro řízení online aktivit. Budeme také čerpat z úspěšných kampaní, které jsme realizovali pro naše zákazníky.

Jste připraveni na mílový krok v online marketingu?

Seminář má výborné reference a doporučují jej všichni, kdo se v minulosti zúčastnili. Těšíme se s vámi na viděnou! Zde se o akci dozvíte více (program, cena, přihláška). 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017