Blog

Martina Žilková 25. 7. 2017 Zpět

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí posouváme dál kreativu, back office a kampaně.

Martina Žilková, Copywriter & Social Media Specialist

Martina se copywritingu věnuje něco přes dva roky. Jak ale sama dodává, píše snad odjakživa. „Na tuhle horskou dráhu jsem nasedla asi v sedmi letech, kdy jsem si poskládala svojí první knížku,“ směje se. A od té doby prý věčně něco někde píše. Což podle ní přirozeně vyústilo copywritingem. „Na copywritingu mě ale nejvíc baví celá ta obsahová strategie za tím. Člověk musí vědět, proč kterou věc píše a kam s ní míří,“ vysvětluje.

Ve volném čase ráda baťůžkuje, kreslí a píše blog. „Ráda si hraju,“ vysvětluje Martina. „A na svojí práci zbožňuju to, že si vlastně můžu celý den hrát, a ještě za to dostanu zaplaceno,“ dodává se smíchem.

Lenka Česáková, Junior HR Specialist

Back Office naší agentury posílila Léňa, která nastoupila na pozici Junior HR Specialist. Přišla k nám z personální agentury, ve které jako IT Recruiter lovila ajťáky.

Na práci v MarketUPu se mi nejvíc líbí to, že jsme skutečný tým a umíme společně posouvat hranice nejen v našem společném profesním životě, ale i jako kamarádi,“  vysvětluje Léňa.  „Zároveň cítím, že mám volnost a důvěru v tom, co dělám a že ostatním záleží na mém názoru, což je pro mě taky hodně důležité. V MarketUPu mám neustále nové příležitosti někam se posouvat a učit se něco nového, takže tu jsem maximálně spokojená.“

Léňa nedávno dokončila bakalářské studium na Podnikohospodářské fakultě na VŠE a chystá se pokračovat na magistra. K personalistice přičichla už při studiu, kde působila v HR klubu VŠE. Ve volných chvilkách se ráda učí psychologii, kritické myšlení a mindfulness. Ráda si také sem tam zacvičí.

 

Martin Jeník, PPC Specialist

Martin, neboli EmJay, jak mu všichni říkáme, přišel do MarketUPu z Kolína. Předtím pracoval v eBRÁNĚ a nějakou dobu se živil jako freelance PPC specialista. Na otázku, proč si vybral zrovna tento obor, odpovídá: „Je v tom obrovská dynamika. Každá zakázka je vlastně něčím jiná a na každé si člověk vyzkouší jiné taktiky. Nemůžete si dovolit zaspat, protože byste okamžitě zaostávali za konkurencí, to mě na tom baví,“ přiznává EmJay.

Ve volném čase můžete na EmJaye narazit ve skateparcích, jezdí totiž na aggressive kolečkových bruslích. Přiznává ale, že dneska už na to nemá tolik času. Kromě bruslí také rád řídí auto. „Je to způsob, jakým si nejlíp dokážu vyčistit hlavu,“ vysvětluje a vzápětí se smíchem dodává „a nejen hlavu, ale i peněženku.“  Jeho nejnáročnější koníček je ale jeho fenka Amy, yorkshírka, která se prý podle EmJaye chová jako hyperaktivní Jack Russel. 

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018