Blog

Martina Žilková 25. 7. 2017 Zpět

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí posouváme dál kreativu, back office a kampaně.

Martina Žilková, Copywriter & Social Media Specialist

Martina se copywritingu věnuje něco přes dva roky. Jak ale sama dodává, píše snad odjakživa. „Na tuhle horskou dráhu jsem nasedla asi v sedmi letech, kdy jsem si poskládala svojí první knížku,“ směje se. A od té doby prý věčně něco někde píše. Což podle ní přirozeně vyústilo copywritingem. „Na copywritingu mě ale nejvíc baví celá ta obsahová strategie za tím. Člověk musí vědět, proč kterou věc píše a kam s ní míří,“ vysvětluje.

Ve volném čase ráda baťůžkuje, kreslí a píše blog. „Ráda si hraju,“ vysvětluje Martina. „A na svojí práci zbožňuju to, že si vlastně můžu celý den hrát, a ještě za to dostanu zaplaceno,“ dodává se smíchem.

Lenka Česáková, Junior HR Specialist

Back Office naší agentury posílila Léňa, která nastoupila na pozici Junior HR Specialist. Přišla k nám z personální agentury, ve které jako IT Recruiter lovila ajťáky.

Na práci v MarketUPu se mi nejvíc líbí to, že jsme skutečný tým a umíme společně posouvat hranice nejen v našem společném profesním životě, ale i jako kamarádi,“  vysvětluje Léňa.  „Zároveň cítím, že mám volnost a důvěru v tom, co dělám a že ostatním záleží na mém názoru, což je pro mě taky hodně důležité. V MarketUPu mám neustále nové příležitosti někam se posouvat a učit se něco nového, takže tu jsem maximálně spokojená.“

Léňa nedávno dokončila bakalářské studium na Podnikohospodářské fakultě na VŠE a chystá se pokračovat na magistra. K personalistice přičichla už při studiu, kde působila v HR klubu VŠE. Ve volných chvilkách se ráda učí psychologii, kritické myšlení a mindfulness. Ráda si také sem tam zacvičí.

 

Martin Jeník, PPC Specialist

Martin, neboli EmJay, jak mu všichni říkáme, přišel do MarketUPu z Kolína. Předtím pracoval v eBRÁNĚ a nějakou dobu se živil jako freelance PPC specialista. Na otázku, proč si vybral zrovna tento obor, odpovídá: „Je v tom obrovská dynamika. Každá zakázka je vlastně něčím jiná a na každé si člověk vyzkouší jiné taktiky. Nemůžete si dovolit zaspat, protože byste okamžitě zaostávali za konkurencí, to mě na tom baví,“ přiznává EmJay.

Ve volném čase můžete na EmJaye narazit ve skateparcích, jezdí totiž na aggressive kolečkových bruslích. Přiznává ale, že dneska už na to nemá tolik času. Kromě bruslí také rád řídí auto. „Je to způsob, jakým si nejlíp dokážu vyčistit hlavu,“ vysvětluje a vzápětí se smíchem dodává „a nejen hlavu, ale i peněženku.“  Jeho nejnáročnější koníček je ale jeho fenka Amy, yorkshírka, která se prý podle EmJaye chová jako hyperaktivní Jack Russel. 

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017