Blog

Aleš Vávra 19. 10. 2014 Zpět

Pomáháme uvést na trh revoluční výrobek proti akné Acne Invisible

Logo Acne Invisible

Se společností NanoBio3D jsme navázali spolupráci při uvedení revolučního výrobku na český a slovenský trh. Pomocí multikanálové online kampaně oslovíme potencionální zájemce o nový přípravek proti akné na bázi nanovláken Acne Invisible především z řad teenagerů.

Acne Invisible je revoluční třífázový přípravek na bázi nanovláken pro redukci akné a zlepšení vitality pleti mladistvých, ale také dospělých. Jeho kouzlem je speciální vrstva z nanovláken, která se postará o velmi rychlé hojení poškozeného místa.

Před zahájením kampaně pro NanoBio3D jsme určili online strategii a zvolili vhodné kanály online marketingu pro prodej přípravku Acne Invisible. Dále jsme stanovili jaké sdělení budeme komunikovat různým cílovým skupinám a připravili jsme kompletní harmonogram všech použitých médií.

S klientem jsme odladili e-shop přípravku a vytvořili jednotný vizuální styl reklam. Multikanálová kampaň se skládá z Facebookových reklam, vedení Facebook stránky Acne Invisible, bannerové a remarketingové kampaně v síti Google Display Network a PPC kampaně ve vyhledávání v Google. Kampaně budeme realizovat na českém i slovenském trhu.

Věříme, že po skončení kampaně přibude mnoho veselých tváří bez akné.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017