Blog

Barbora Votavová 15. 8. 2013 Zpět

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Z průzkumu společnosti Mediasearch zpracovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu vyplývá, že v 58 % českých domácností, tedy více než v polovině, připadá jeden počítač s připojením na internet na jednoho člověka. Podíl domácností, kde má každý svůj počítač, vzrost oproti loňskému roku o 8 %.

Ve třetině domácností využívají stejný počítač s připojením k internetu dva uživatelé. Pouze ve 12 % se pak o jedno zařízení dělí tři a více členů domácnosti. Podle průzkumu společnosti Mediasearch je důvodem poklesu uživatelů na jeden počítač obecný růst jednočlenných domácností a stále nabývající počet těchto zařízení v rodině. V současné době má zhruba 43 % domácností dva a více počítačů.

Z domova čeští uživatelé nejčastěji přistupují na internet přes prohlížeč Internet Explorer. Ten používá až 40 % respondentů. Druhým neoblíbenějším internetovým prohlížečem je Mozilla Firefox s podílem 34 %. Na třetím místě se pak umístil prohlížeč společnosti Google - Chrome, který používá 17 % dotázaných uživatelů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019