Blog

Barbora Votavová 15. 8. 2013 Zpět

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Z průzkumu společnosti Mediasearch zpracovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu vyplývá, že v 58 % českých domácností, tedy více než v polovině, připadá jeden počítač s připojením na internet na jednoho člověka. Podíl domácností, kde má každý svůj počítač, vzrost oproti loňskému roku o 8 %.

Ve třetině domácností využívají stejný počítač s připojením k internetu dva uživatelé. Pouze ve 12 % se pak o jedno zařízení dělí tři a více členů domácnosti. Podle průzkumu společnosti Mediasearch je důvodem poklesu uživatelů na jeden počítač obecný růst jednočlenných domácností a stále nabývající počet těchto zařízení v rodině. V současné době má zhruba 43 % domácností dva a více počítačů.

Z domova čeští uživatelé nejčastěji přistupují na internet přes prohlížeč Internet Explorer. Ten používá až 40 % respondentů. Druhým neoblíbenějším internetovým prohlížečem je Mozilla Firefox s podílem 34 %. Na třetím místě se pak umístil prohlížeč společnosti Google - Chrome, který používá 17 % dotázaných uživatelů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019