Blog

Barbora Votavová 15. 8. 2013 Zpět

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Z průzkumu společnosti Mediasearch zpracovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu vyplývá, že v 58 % českých domácností, tedy více než v polovině, připadá jeden počítač s připojením na internet na jednoho člověka. Podíl domácností, kde má každý svůj počítač, vzrost oproti loňskému roku o 8 %.

Ve třetině domácností využívají stejný počítač s připojením k internetu dva uživatelé. Pouze ve 12 % se pak o jedno zařízení dělí tři a více členů domácnosti. Podle průzkumu společnosti Mediasearch je důvodem poklesu uživatelů na jeden počítač obecný růst jednočlenných domácností a stále nabývající počet těchto zařízení v rodině. V současné době má zhruba 43 % domácností dva a více počítačů.

Z domova čeští uživatelé nejčastěji přistupují na internet přes prohlížeč Internet Explorer. Ten používá až 40 % respondentů. Druhým neoblíbenějším internetovým prohlížečem je Mozilla Firefox s podílem 34 %. Na třetím místě se pak umístil prohlížeč společnosti Google - Chrome, který používá 17 % dotázaných uživatelů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017