Blog

Barbora Votavová 15. 8. 2013 Zpět

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Počet domácností, ve kterých má každý svůj počítač, stoupl na více než polovinu

Z průzkumu společnosti Mediasearch zpracovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu vyplývá, že v 58 % českých domácností, tedy více než v polovině, připadá jeden počítač s připojením na internet na jednoho člověka. Podíl domácností, kde má každý svůj počítač, vzrost oproti loňskému roku o 8 %.

Ve třetině domácností využívají stejný počítač s připojením k internetu dva uživatelé. Pouze ve 12 % se pak o jedno zařízení dělí tři a více členů domácnosti. Podle průzkumu společnosti Mediasearch je důvodem poklesu uživatelů na jeden počítač obecný růst jednočlenných domácností a stále nabývající počet těchto zařízení v rodině. V současné době má zhruba 43 % domácností dva a více počítačů.

Z domova čeští uživatelé nejčastěji přistupují na internet přes prohlížeč Internet Explorer. Ten používá až 40 % respondentů. Druhým neoblíbenějším internetovým prohlížečem je Mozilla Firefox s podílem 34 %. Na třetím místě se pak umístil prohlížeč společnosti Google - Chrome, který používá 17 % dotázaných uživatelů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018