Blog

Eva Řeháková 14. 1. 2016 Zpět

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Společnost SCONTO Nábytek spolupracuje s MarketUP na digitálním marketingu už více než rok. Jaké online kanály jsou pro českého prodejce nábytku nejdůležitější a na čem staví svou marketingovou strategii? Otázky zodpověděla vedoucí marketingu SCONTO Nábytek Pavlína Šedivá.

Proč jste zvolili pro online marketing právě MarketUP?

Když jsme vybírali agenturu, se kterou budeme spolupracovat na online marketingu, kladli jsme důraz především na efektivitu. Zjistili jsme, že Managing Partner Miroslav Král uvažuje o věcech podobně, proto jsme zvolili právě MarketUP. Nyní už společně začínáme druhý rok a jsme spokojení.

Co vám spolupráce s online agenturou přinesla?

Základním požadavkem bylo samozřejmě zvýšení obratu. To musí každou firmu zajímat ze všeho nejvíce. Musím říci, že po roce vidíme jednoznačné zlepšení.

Na čem stavíte vaši online marketingovou strategii?

Myslím, že nejdůležitější je kontinuální práce na online aktivitách. Primárně využíváme PPC kampaně, do kterých investujeme nejvíce peněz. Jsou pro nás v téhle chvíli nejefektivnější. Nebráníme se však ani testování nových kanálů na základě předběžného odhadu, že by mohly fungovat. Vyzkoušeli jsme například YouTube. Když přijde agentura s něčím novým, snažíme se to vždy otestovat, abychom viděli, co opravdu funguje. Samozřejmě jsou pro nás důležité také sociální sítě, především Facebook, které nám usnadňují komunikaci s klienty.

Vidíte do budoucna nějaký prostor pro zlepšení?

Efektivní rychlé zdroje přímého obratu jsme již takřka vyčerpali, takže musíme začít využívat i zdroje, které jsou spíše investice pro budoucí obrat. Spolu s agenturou se snažíme hledat tyto nové možnosti a musím říct, že profesionálové z MarketUP jsou v tomto ohledu ti správní aktivní partneři.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017