Blog

Eva Řeháková 14. 1. 2016 Zpět

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Společnost SCONTO Nábytek spolupracuje s MarketUP na digitálním marketingu už více než rok. Jaké online kanály jsou pro českého prodejce nábytku nejdůležitější a na čem staví svou marketingovou strategii? Otázky zodpověděla vedoucí marketingu SCONTO Nábytek Pavlína Šedivá.

Proč jste zvolili pro online marketing právě MarketUP?

Když jsme vybírali agenturu, se kterou budeme spolupracovat na online marketingu, kladli jsme důraz především na efektivitu. Zjistili jsme, že Managing Partner Miroslav Král uvažuje o věcech podobně, proto jsme zvolili právě MarketUP. Nyní už společně začínáme druhý rok a jsme spokojení.

Co vám spolupráce s online agenturou přinesla?

Základním požadavkem bylo samozřejmě zvýšení obratu. To musí každou firmu zajímat ze všeho nejvíce. Musím říci, že po roce vidíme jednoznačné zlepšení.

Na čem stavíte vaši online marketingovou strategii?

Myslím, že nejdůležitější je kontinuální práce na online aktivitách. Primárně využíváme PPC kampaně, do kterých investujeme nejvíce peněz. Jsou pro nás v téhle chvíli nejefektivnější. Nebráníme se však ani testování nových kanálů na základě předběžného odhadu, že by mohly fungovat. Vyzkoušeli jsme například YouTube. Když přijde agentura s něčím novým, snažíme se to vždy otestovat, abychom viděli, co opravdu funguje. Samozřejmě jsou pro nás důležité také sociální sítě, především Facebook, které nám usnadňují komunikaci s klienty.

Vidíte do budoucna nějaký prostor pro zlepšení?

Efektivní rychlé zdroje přímého obratu jsme již takřka vyčerpali, takže musíme začít využívat i zdroje, které jsou spíše investice pro budoucí obrat. Spolu s agenturou se snažíme hledat tyto nové možnosti a musím říct, že profesionálové z MarketUP jsou v tomto ohledu ti správní aktivní partneři.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018