Blog

22. 9. 2017 Zpět

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

V září se k nám dostala skvělá zpráva. Navázali jsme na dvouletou tradici a opět jsme vyhráli soutěž, která vyhodnocuje nejúspěšnější partnerské agentury Googlu v ČR.

Díky růstu naší agentury se nám podařilo navázat na výhru v soutěži Game On 2016 a Ready To Rock 2015. V soutěži Game On se každý kvartál hodnotí objem nových klientů, kteří prostřednictvím agentury inzerují v Google Adwords. Každé čtvrtletí tak můžeme sledovat, jak si stojíme v porovnání s ostatními agenturami. A jak se ukázalo, za druhý kvartál 2017 si vítězství opět můžeme připsat my.

Výhra v soutěži nám otevřela dveře na nadcházející Web Summit 2017 v Lisabonu, kterého se účastní největší marketingové špičky. Budeme tak přímo u zdroje informací o nejnovějších trendech v marketingu, o které se s vámi rádi podělíme ať už v rámci společně realizovaných kampaní nebo třeba na některém z našich nadcházejících Inspirativních setkání.

 

Spolupráce s námi se vyplatí

S Googlem jsme zkrátka jedna ruka. Díky této spolupráci se pravidelně účastníme školení a konferencí v tuzemsku i v zahraničí. A navíc máme přístup k nejrůznějším hloubkovým analýzám, které nám umožňují sledovat, jak se vyvíjí chování zákazníků a jak lze tento potenciál využívat. A výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Například naše výzkumy Brand Lift nedávno ukázaly, že námi realizované videokampaně sklízí ve srovnání s konkurencí velký úspěch. A to i globálně. 

Chcete nás jako parťáka pro online marketing? Naši Account Manageři s vámi rádi proberou možnosti spolupráce.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017