Blog

22. 9. 2017 Zpět

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

V září se k nám dostala skvělá zpráva. Navázali jsme na dvouletou tradici a opět jsme vyhráli soutěž, která vyhodnocuje nejúspěšnější partnerské agentury Googlu v ČR.

Díky růstu naší agentury se nám podařilo navázat na výhru v soutěži Game On 2016 a Ready To Rock 2015. V soutěži Game On se každý kvartál hodnotí objem nových klientů, kteří prostřednictvím agentury inzerují v Google Adwords. Každé čtvrtletí tak můžeme sledovat, jak si stojíme v porovnání s ostatními agenturami. A jak se ukázalo, za druhý kvartál 2017 si vítězství opět můžeme připsat my.

Výhra v soutěži nám otevřela dveře na nadcházející Web Summit 2017 v Lisabonu, kterého se účastní největší marketingové špičky. Budeme tak přímo u zdroje informací o nejnovějších trendech v marketingu, o které se s vámi rádi podělíme ať už v rámci společně realizovaných kampaní nebo třeba na některém z našich nadcházejících Inspirativních setkání.

 

Spolupráce s námi se vyplatí

S Googlem jsme zkrátka jedna ruka. Díky této spolupráci se pravidelně účastníme školení a konferencí v tuzemsku i v zahraničí. A navíc máme přístup k nejrůznějším hloubkovým analýzám, které nám umožňují sledovat, jak se vyvíjí chování zákazníků a jak lze tento potenciál využívat. A výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Například naše výzkumy Brand Lift nedávno ukázaly, že námi realizované videokampaně sklízí ve srovnání s konkurencí velký úspěch. A to i globálně. 

Chcete nás jako parťáka pro online marketing? Naši Account Manageři s vámi rádi proberou možnosti spolupráce.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018