Blog

22. 9. 2017 Zpět

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

V září se k nám dostala skvělá zpráva. Navázali jsme na dvouletou tradici a opět jsme vyhráli soutěž, která vyhodnocuje nejúspěšnější partnerské agentury Googlu v ČR.

Díky růstu naší agentury se nám podařilo navázat na výhru v soutěži Game On 2016 a Ready To Rock 2015. V soutěži Game On se každý kvartál hodnotí objem nových klientů, kteří prostřednictvím agentury inzerují v Google Adwords. Každé čtvrtletí tak můžeme sledovat, jak si stojíme v porovnání s ostatními agenturami. A jak se ukázalo, za druhý kvartál 2017 si vítězství opět můžeme připsat my.

Výhra v soutěži nám otevřela dveře na nadcházející Web Summit 2017 v Lisabonu, kterého se účastní největší marketingové špičky. Budeme tak přímo u zdroje informací o nejnovějších trendech v marketingu, o které se s vámi rádi podělíme ať už v rámci společně realizovaných kampaní nebo třeba na některém z našich nadcházejících Inspirativních setkání.

 

Spolupráce s námi se vyplatí

S Googlem jsme zkrátka jedna ruka. Díky této spolupráci se pravidelně účastníme školení a konferencí v tuzemsku i v zahraničí. A navíc máme přístup k nejrůznějším hloubkovým analýzám, které nám umožňují sledovat, jak se vyvíjí chování zákazníků a jak lze tento potenciál využívat. A výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Například naše výzkumy Brand Lift nedávno ukázaly, že námi realizované videokampaně sklízí ve srovnání s konkurencí velký úspěch. A to i globálně. 

Chcete nás jako parťáka pro online marketing? Naši Account Manageři s vámi rádi proberou možnosti spolupráce.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Jak ovládnout komunikaci na Facebooku a Instagramu (nejen) v roce 2020

Sociální sítě se v posledních letech staly univerzem digitálního světa. Jako takové jsou jednou z nejmocnějších zbraní, které jsou dnes …

25. 11. 2019

4 kroky pro úspěšnou digitální komunikaci značky

Každý marketér stojí při plánování kampaní na příští rok před otázkou, jak rozdělit marketingový rozpočet mezi jednotlivé kanály t…

18. 11. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019