Blog

Miroslav Král 12. 8. 2016 Zpět

Patříme mezi nejrychleji rostoucí partnery Googlu v ČR

Patříme mezi nejrychleji rostoucí partnery Googlu v ČR

Máme velkou radost, že jsme vyhráli soutěž Game On od Google Partners. Již druhým rokem se tak řadíme mezi nejrychleji rostoucí partnerské agentury Googlu v ČR a na Slovensku.

Podařilo se nám navázat na vítězství z loňského roku v soutěži Ready to Rock, kdy jsme získali první místo mezi agenturami Agency Accelerate Programu (AAP). I díky tomu jsme vstoupili v říjnu 2015 do elitní kategorie TOP 10 Google Partnerů. V rámci skupiny TOP Google Partnerů vykazujeme nejvyšší meziroční růst.

Game On

V soutěži Game On byl hodnocen objem investic nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2016. Výhrou je třídenní zájezd na globální Google Partner Summit v centrále Googlu v Kalifornii, kterého se zúčastní nejúspěšnější Google Partneři z celého světa. Tam budeme mít možnost, stejně jako v loňském roce, se seznámit s budoucími trendy v digitálním marketingu, načerpat informace o novinkách, které chystá program Google Partners pro značky a inzerenty v roce 2017. Tyto informace využijeme pro vzdělávací konference, které pod názvem Inspirativní setkání pravidelně pořádáme pro svou klientelu a zároveň je promítneme do tvorby online strategií a digitálních kampaní.

Úzká spolupráce s Googlem nám zajišťuje nejen pravidelnou účast na zahraničních konferencích, ale také workshopy se zástupci Googlu nad přípravou online strategií pro klienty. Máme rovněž přístup k hloubkovým analýzám Google pro různá odvětví a přehled o tom, jak se v nich vyvíjí zákaznické nákupní chování, jaké digitální technologie zákazníci při rozhodování o nákupu využívají a také jak inzerenti tento potenciál využívají. Veškeré nové produkty Google máme k dispozici již v beta verzi, naši klienti tak mají přístupné vždy ty nejnovější technologie.

Patříme rovněž k největším partnerům Google v ČR v oblasti videoreklamy na YouTube. Pro své klienty, TV inzerenty, FMCG výrobce, maloobchodní řetězce, výrobce spotřebního zboží, finanční a vzdělávací instituce jsme realizovali již desítky rozsáhlých video kampaní a od začátku loňského roku aplikuje v řadě z nich unikátní výzkum dopadu video reklamy na chování spotřebitelů, tzv. Brand Lift od společnosti Google.

V současné době máme již více než 40 individuálních certifikací, což nás řadí mezi agentury s nejvyšším počtem certifikací na Google nástroje v ČR. Získali jsme letos označení Premier Google Partner a jsme certifikováni na 4 firemní specializace – Inzerce ve vyhledávací síti, Mobilní inzerce, Videoreklama a Inzerce v obsahové síti. Google nás označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur v CEE v roce 2015.

Zatím nemáte stálého partnera pro online marketing? Chcete mít přístup nejnovějším technologiím přímo od Googlu? V MarketUP známe všechny nejnovější trendy. Kontaktujte některého z našich Account Managerů a sjednejte si schůzku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019