Blog

Miroslav Král 12. 8. 2016 Zpět

Patříme mezi nejrychleji rostoucí partnery Googlu v ČR

Patříme mezi nejrychleji rostoucí partnery Googlu v ČR

Máme velkou radost, že jsme vyhráli soutěž Game On od Google Partners. Již druhým rokem se tak řadíme mezi nejrychleji rostoucí partnerské agentury Googlu v ČR a na Slovensku.

Podařilo se nám navázat na vítězství z loňského roku v soutěži Ready to Rock, kdy jsme získali první místo mezi agenturami Agency Accelerate Programu (AAP). I díky tomu jsme vstoupili v říjnu 2015 do elitní kategorie TOP 10 Google Partnerů. V rámci skupiny TOP Google Partnerů vykazujeme nejvyšší meziroční růst.

Game On

V soutěži Game On byl hodnocen objem investic nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2016. Výhrou je třídenní zájezd na globální Google Partner Summit v centrále Googlu v Kalifornii, kterého se zúčastní nejúspěšnější Google Partneři z celého světa. Tam budeme mít možnost, stejně jako v loňském roce, se seznámit s budoucími trendy v digitálním marketingu, načerpat informace o novinkách, které chystá program Google Partners pro značky a inzerenty v roce 2017. Tyto informace využijeme pro vzdělávací konference, které pod názvem Inspirativní setkání pravidelně pořádáme pro svou klientelu a zároveň je promítneme do tvorby online strategií a digitálních kampaní.

Úzká spolupráce s Googlem nám zajišťuje nejen pravidelnou účast na zahraničních konferencích, ale také workshopy se zástupci Googlu nad přípravou online strategií pro klienty. Máme rovněž přístup k hloubkovým analýzám Google pro různá odvětví a přehled o tom, jak se v nich vyvíjí zákaznické nákupní chování, jaké digitální technologie zákazníci při rozhodování o nákupu využívají a také jak inzerenti tento potenciál využívají. Veškeré nové produkty Google máme k dispozici již v beta verzi, naši klienti tak mají přístupné vždy ty nejnovější technologie.

Patříme rovněž k největším partnerům Google v ČR v oblasti videoreklamy na YouTube. Pro své klienty, TV inzerenty, FMCG výrobce, maloobchodní řetězce, výrobce spotřebního zboží, finanční a vzdělávací instituce jsme realizovali již desítky rozsáhlých video kampaní a od začátku loňského roku aplikuje v řadě z nich unikátní výzkum dopadu video reklamy na chování spotřebitelů, tzv. Brand Lift od společnosti Google.

V současné době máme již více než 40 individuálních certifikací, což nás řadí mezi agentury s nejvyšším počtem certifikací na Google nástroje v ČR. Získali jsme letos označení Premier Google Partner a jsme certifikováni na 4 firemní specializace – Inzerce ve vyhledávací síti, Mobilní inzerce, Videoreklama a Inzerce v obsahové síti. Google nás označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur v CEE v roce 2015.

Zatím nemáte stálého partnera pro online marketing? Chcete mít přístup nejnovějším technologiím přímo od Googlu? V MarketUP známe všechny nejnovější trendy. Kontaktujte některého z našich Account Managerů a sjednejte si schůzku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017