Blog

Matouš Ledvina 25. 7. 2016 Zpět

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Hudební televize Óčko umožnila programatický nákup reklamy ve svém hybridním vysílání. MarketUP byl mezi prvními, kteří tento unikátní typ reklamní kampaně otestovali!

Zatímco v internetovém prostředí není programatický nákup reklamy ničím neobvyklým, pro hybridní platformu televizního vysílání ho můžeme využít úplně poprvé. Televize Óčko začala poskytovat inzerentům programatický nákup reklamy v rámci reklamní sítě R2B2.

Abychom novou možnost otestovali hned v začátcích, v úzké spolupráci s Adformem jsme vytvořili pilotní kampaň, která se stala součástí komunikačního mixu multikanálové kampaně pro značku Adidas.  Za dobu tří týdnů se nám podařilo dosáhnout 100 tisíc impresí při oslovení 50 tisíc zařízení. Výhodou bannerů na televizních obrazovkách je absence takzvané "bannerové slepoty", kdy někteří uživatelé internetu bannery nevnímají.

Reklamní banner Adidas

Kampaň na HbbTV využívala bannery o velikostech 750x100 px. 

Pro klienty se stal díky programatickému nákupu přístup na televizní obrazovku mnohem dostupnější, protože pro nákup mohou využít online prostředí a klasické online formáty. Už teď se dá předpokládat, že programatický nákup reklamy výrazně ovlivní budoucnost HbbTV i televizí nejen v ČR, ale i ve světě.

Pokud vás programatický nákup reklamy v TV zaujal, informujte se o vašich možnostech u svého Project Managera.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019