Blog

Matouš Ledvina 25. 7. 2016 Zpět

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Hudební televize Óčko umožnila programatický nákup reklamy ve svém hybridním vysílání. MarketUP byl mezi prvními, kteří tento unikátní typ reklamní kampaně otestovali!

Zatímco v internetovém prostředí není programatický nákup reklamy ničím neobvyklým, pro hybridní platformu televizního vysílání ho můžeme využít úplně poprvé. Televize Óčko začala poskytovat inzerentům programatický nákup reklamy v rámci reklamní sítě R2B2.

Abychom novou možnost otestovali hned v začátcích, v úzké spolupráci s Adformem jsme vytvořili pilotní kampaň, která se stala součástí komunikačního mixu multikanálové kampaně pro značku Adidas.  Za dobu tří týdnů se nám podařilo dosáhnout 100 tisíc impresí při oslovení 50 tisíc zařízení. Výhodou bannerů na televizních obrazovkách je absence takzvané "bannerové slepoty", kdy někteří uživatelé internetu bannery nevnímají.

Reklamní banner Adidas

Kampaň na HbbTV využívala bannery o velikostech 750x100 px. 

Pro klienty se stal díky programatickému nákupu přístup na televizní obrazovku mnohem dostupnější, protože pro nákup mohou využít online prostředí a klasické online formáty. Už teď se dá předpokládat, že programatický nákup reklamy výrazně ovlivní budoucnost HbbTV i televizí nejen v ČR, ale i ve světě.

Pokud vás programatický nákup reklamy v TV zaujal, informujte se o vašich možnostech u svého Project Managera.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017