Blog

Matouš Ledvina 25. 7. 2016 Zpět

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Hudební televize Óčko umožnila programatický nákup reklamy ve svém hybridním vysílání. MarketUP byl mezi prvními, kteří tento unikátní typ reklamní kampaně otestovali!

Zatímco v internetovém prostředí není programatický nákup reklamy ničím neobvyklým, pro hybridní platformu televizního vysílání ho můžeme využít úplně poprvé. Televize Óčko začala poskytovat inzerentům programatický nákup reklamy v rámci reklamní sítě R2B2.

Abychom novou možnost otestovali hned v začátcích, v úzké spolupráci s Adformem jsme vytvořili pilotní kampaň, která se stala součástí komunikačního mixu multikanálové kampaně pro značku Adidas.  Za dobu tří týdnů se nám podařilo dosáhnout 100 tisíc impresí při oslovení 50 tisíc zařízení. Výhodou bannerů na televizních obrazovkách je absence takzvané "bannerové slepoty", kdy někteří uživatelé internetu bannery nevnímají.

Reklamní banner Adidas

Kampaň na HbbTV využívala bannery o velikostech 750x100 px. 

Pro klienty se stal díky programatickému nákupu přístup na televizní obrazovku mnohem dostupnější, protože pro nákup mohou využít online prostředí a klasické online formáty. Už teď se dá předpokládat, že programatický nákup reklamy výrazně ovlivní budoucnost HbbTV i televizí nejen v ČR, ale i ve světě.

Pokud vás programatický nákup reklamy v TV zaujal, informujte se o vašich možnostech u svého Project Managera.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017