Blog

Aleš Vávra 8. 10. 2013 Zpět

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Poslední srpnový den letošního roku se uskutečnila jedinečná konference o sociálních sítích nazvaná BabelCamp. Jedná se o vůbec první Social Media BarCamp v Česku. Akce proběhla v brněnské Flédě pod taktovkou Adama Zbiejczuka (ex Ataxo).

Na 3 velkých pódiích jste si mohli vyslechnout více než 30 přednášek odborníků na sociální média z celé střední Evropy. BarCampu se zúčastnilo okolo 300 návštěvníků. Po celý den se usilovně tweetovalo, fotilo na Instagram a natáčela se krátká videa na Vine. Checknout se dalo skoro na každém rohu Flédy. Koncentrace chytrých telefonů na metr čtvereční nebyla nikdy větší!

BabelCamp hodnotím jako velmi zdařilou akci i přes to, že se nebylo možné dostat do menších stages a sem tam nezafungoval mikrofon nebo selhala jiná technická záležitost. Přednášky účinkujících nebyly nijak revoluční, přesto bylo úžasné se setkat s lidmi, kteří sdílí stejnou vášeň pro sociální sítě. A to nejen z Česka, ale z celé střední Evropy. Akce byla navíc zcela zdarma!

Je velmi těžké zvolit nejlepší přednášku či největší propadák. Každá přednáška měla něco do sebe. Docela zajímavé a nezvyklé však bylo vidět známé české prezentátory, jak svou přednášku vedou v anglickém jazyce. Nejzajímavější a nejpřínosnější bylo setkání s lidmi z oboru na baru nebo u zeleninového cateringu s párkovou mrkví v ruce zcela neformálně a nezávazně. Jako u každého BarCampu, i zde platilo zlaté pravilo – nejvíce se toho člověk dozvěděl a naučil na afterpaty. Příští rok se na BabelCamp do Brna těším zase!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017