Blog

MarketUP 29. 11. 2015 Zpět

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Jak se nám líbilo na Marketing Festivalu 2015 a co nás nejvíce zaujalo? Přinášíme vám krátké shrnutí letošního #mktfestu.

Martin Peška s plyšákem od MOZu

První členové týmu MarketUP dorazili na Marketing Festival už ve čtvrtek, kdy probíhaly dopolední i odpolední workshopy. Kromě spousty zajímavých poznatků, které si odnesli, mohli soutěžit o zajímavé ceny. Project Manager a Content Strategist Martin Peška například vyhrál za správně zodpovězenou soutěžní otázku plyšáka od MOZu, který se hned po příjezdu domů stal nejlepším kamarádem jeho malé dcery :-)

Přednášky na Marketing Festivalu

Hlavní program festivalu, který byl zahájen v pátek, probíhal v krásném prostředí Janáčkovy opery v Brně. Odborné přednášky skvělých světových marketérů stály za to a z každé si mohl člověk něco odnést.

Přednáška na Marketing Festivalu 2015

„Tři dny nabité teoretickými i praktickými informacemi,“ tak ohodnotil Marketing Festival Project Manager Dušan Smoljak, který se ho letos zúčastnil poprvé. Dušana nejvíce zaujal Oli Garner se svou brilantní prezentací o landinpage. Neméně poučná pro něj byla i přednáška Larryho Kima, který vtipnou formou představil budoucnost PPC, nebo prezentace Phila Nottinghama o videomarketingu.

Přednášky na Marketing Festivalu

Pohled na pódium z hlediště Jakáčkovy opery v Brně.

Pití na Marketing Festivalu

O účastníky Marketing Festivalu bylo skvěle postaráno po všech stránkách.

Restaurace v Brně

Po bohatém programu a dnech plných vzdělávání si tým MarketUP užil Brno i jinak. V pátek večer například vyrazil do restaurace Sunset, kde si kromě skvělého jídla vychutnal také výhled na hrad Špilberk a na celou moravskou metropoli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017