Blog

MarketUP 25. 11. 2014 Zpět

O úspěšné kampani pro kliniku Esthé napsal Marketing Journal

Lékaři kliniky Esthé

Naše vystoupení na Marketing festivalu se těšilo u publika velkého ohlasu. Zaujalo také redaktorku Marketing Journalu Danielu Bednářovou, která o něm napsala v článku Případové studie na Marketing Festivalu – to nejlepší z nejlepšího.

„Na Facebooku jsou obrázky odhalených ňader tak trochu na černé listině. Když jsou ale prsa hlavním předmětem podnikání vašeho klienta, bez nich to asi moc jednoduše nepůjde,“ uvádí autorka v úvodu textu o naší kampani.

V článku, publikovaném na www.marketingjournal.cz dále popisuje, jaké strategie pomohly MarketUP přilákat velké množství zákazníků v okurkové sezóně plastické chirurgie. Zmiňuje placenou reklamu ve vyhledávačích, reklamu na Facebooku, ale také o různé PR aktivity. Nezapomíná ani na remarketing, který byl zásadní součástí kampaně.

Jsme rádi, že naše kampaň, která zasáhla přes 150 tisíc mužů a žen, utkvěla v povědomí novinářů jako jedna z nejlepších.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019