Blog

MarketUP 25. 11. 2014 Zpět

O úspěšné kampani pro kliniku Esthé napsal Marketing Journal

Lékaři kliniky Esthé

Naše vystoupení na Marketing festivalu se těšilo u publika velkého ohlasu. Zaujalo také redaktorku Marketing Journalu Danielu Bednářovou, která o něm napsala v článku Případové studie na Marketing Festivalu – to nejlepší z nejlepšího.

„Na Facebooku jsou obrázky odhalených ňader tak trochu na černé listině. Když jsou ale prsa hlavním předmětem podnikání vašeho klienta, bez nich to asi moc jednoduše nepůjde,“ uvádí autorka v úvodu textu o naší kampani.

V článku, publikovaném na www.marketingjournal.cz dále popisuje, jaké strategie pomohly MarketUP přilákat velké množství zákazníků v okurkové sezóně plastické chirurgie. Zmiňuje placenou reklamu ve vyhledávačích, reklamu na Facebooku, ale také o různé PR aktivity. Nezapomíná ani na remarketing, který byl zásadní součástí kampaně.

Jsme rádi, že naše kampaň, která zasáhla přes 150 tisíc mužů a žen, utkvěla v povědomí novinářů jako jedna z nejlepších.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017