Blog

Jan Holeček 22. 9. 2015 Zpět

O MarketUP se začala zajímat média! Kde všude o nás napsali?

O MarketUP se začala zajímat média! Kde všude o nás napsali?

Společnost MarketUP se během své 5leté existence zařadila mezi přední online marketingové agentury v ČR. Podle společnosti Google v současnosti patří mezi její 3 nejrychleji rostoucí partnerské agentury ve střední a východní Evropě. Tyto úspěchy přirozeně vyvolávají pozornost hned několika známých médií.

Magazíny, jako jsou Marketing & Media, MediaGuru či Mediář nedávno zaznamenaly především vystoupení Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále na pražské konferenci Brand Management, vítězství naší agentury v tendru na digitální podzimní kampaň pro A3 Sport a realizaci online magazínu pro společnost BubbleStar CZ provozující značku Bubbleology. V souvislosti s MarketUP však bylo v médiích slyšet také o vystoupení našich odborníků na Vysoké škole ekonomie a managementu (VŠEM) či o content marketingu očima našeho zkušeného Project Managera a obsahového stratéga Martina Pešky.

Miroslav Král na Brand Managementu


Mediář
věnuje velký prostor vystoupení Miroslava Krále na konferenci Brand Management, která se v září konala ve Slovanském domě v Praze. Šéf MarketUP zde vedl panelovou diskuzi, ve které spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s našimi klienty, marketingovým ředitelem České basketbalové federace (ČBF) Martinem Drábkem a produktovým manažerem společnosti Hilti Jakubem Chomátem, na téma Jak budovat značku v digitálním prostředí.

„Král z MarketUP upozornil na relativně čerstvý nástroj Googlu, výzkum Brand Lift, který pomáhá s vyhodnocením YouTube kampaní a v Česku je dostupný od začátku letošního roku," píše se v Mediáři. Magazín dále uvádí, že dobře zacílené online kampaně, které jsme pro ČBF realizovali, dokázaly podle Drábka přivést na basketbalové zápasy kolem 4 000 diváků. V neposlední řadě Mediář informuje i o tom, že Česko bylo pilotní zemí, v níž se Hilti rozhodla investovat do digitálního marketingu. Pro online kampaně byly využity YouTube, displejová reklama a optimalizace ve vyhledávačích, přičemž si Hilti jako dodavatele veškerých online marketingových služeb pro Českou republiku a Slovensko vybrala právě MarketUP.

MarketUP v Mediáři

Online magazín Mediář informuje o panelové diskuzi Miroslava Krále na konferenci Brand Management se zástupci Googlu, ČBF a Hilti.

Podzimní digitální kampaň pro A3 Sport


„MarketUP vyhrála tendr pro A3 Sport,“
zní titulek aktuality v magazínu Marketing & Media. Pro společnost A3 Sport, která patří mezi největší retailery v České republice, jsme navrhli komplexní mix online kanálů včetně sociálních sítí a programatického nákupu médií.

Mediář si všímá i toho, že MarketUP vítězstvím v tendru obhájil svou dosavadní práci, neboť se jedná již o naši 5. kampaň pro A3 Sport. Cílem této podzimní digitální kampaně, která bude probíhat až do konce října, je posílení prodeje vybrané obuvi Adidas a Reebok prostřednictvím e-shopu i nákupem v 65 kamenných prodejnách A3 Sport.

MarketUP v Marketing a Media

Zpráva v týdeníku Marketing & Media o naší podzimní digitální kampani na vybranou obuv Adidas a Reebok.

Online magazín MojeBubbleology


Realizace online magazínu MojeBubbleology.cz pro BubbleStar CZ kromě Mediáře zaregistrovaly i Marketingové noviny a magazín MediaGuru, jenž uvádí: „Obsahovou strategii pro online magazín navrhla agentura MarketUP. Vycházela přitom z letos nově nastavené komunikační strategie značky, jež klade důraz na britský původ, prémiovost, kvalitu a aktivní životní styl.“

Cílem magazínu je posílení povědomí o značce u cílové skupiny 18+, sbírání leadů, motivace pro registraci do věrnostního klubu, propagace akcí na pobočkách a využití čtenářského publika pro další komunikaci v rámci online marketingu.

MarketUP v MediaGuru

Magazín MediaGuru informuje o startu magazínu MojeBubbleology, jehož content navrhl MarketUP.  

Jak dělat online marketing?


Velký informační portál Tiscali.cz píše o vystoupení specialistů z MarketUP na VŠEM v rámci Měsíce online marketingu. Pro studenty jsme připravili celkem 4 semináře, na kterých se například mohli dozvědět, jak používat Google Analytics a Google Adwords či jak přilákat lidi na svůj web. Zároveň jim byly představeny aktuální reklamní nástroje online marketingu a mnoho dalšího.

MarketUP v Tiscali.cz

Tiscali.cz zaujaly přednášky specialistů z MarketUP na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze. 

Rozhovor s obsahovým stratégem


Aby toho nebylo málo, Project Manager a obsahový stratég MarketUP Martin Peška byl požádán o rozhovor pro e-magazín Starting Up, který spadá pod známý internetový portál iPodnikatel.cz. V něm se rozpovídal o tom, jak dělat content marketing, který je v současnosti jedním z nejskloňovanějších pojmů online marketingu.

Podle Martina je základem úspěšného content marketingu oslovování publika vhodně zvolenými kanály, jednotná komunikace se zákazníky, individuální přístup ke každému klientovi na základě detailní analýza dat a samozřejmě výběr kvalitní online agentury. Shrnutí tohoto rozhovoru najdete na našem blogu přímo zde.

MarketUP v e-magazínu

Rozhovor s naším Project Managerem a obsahovým stratégem Martinem Peškou si můžete přečíst v e-magazínu Starting Up.


Foto: Marketing & Media, mediaguru.cz, mediar.cz, tiscali.cz, Starting Up 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019