Blog

MarketUP 11. 3. 2014 Zpět

O kurzu online marketingu v MarketUP píše Reseller Magazine

O kurzu online marketingu v MarketUP píše Reseller Magazine

Seminář s názvem Online marketing 2014 by doporučilo 100 procent účastníků. O tom, čím se školení zabývá, referuje ve svém příspěvku šéfredaktor Reseller Magazine.

„Školení dalo celkový přehled o aktuálních trendech v online marketingu, ale zabývalo se i konkrétní problematikou účastníků semináře,“ píše Richard Voigts, kterého mimo jiné zaujala data o nových RTB technologiích pro bannerovou reklamu.

Pokud i Vy potřebujete oslovit a získat nové klienty či potřebujete zlepšit výkonnost vašich online marketingových aktivit, můžete se přihlásit na tento seminář. Uskuteční se ve čtvrtek 17. dubna opět v prostorách školící místnosti MarketUP.

Naučte se také pracovat s nejnovějšími trendy a zjistěte, jaké jsou k dispozici nástroje online marketingu a které z nich jsou vhodné pro vás!

Foto: Richard Voigts

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019