Blog

Anet Podráská 20. 6. 2019 Zpět

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

MarketUP rozšiřuje spolupráci s řetězcem BILLA o magazín Gusto

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru přidali k social media kompletní digitální komunikaci řetězce. Letos spolupráci rozšiřujeme o další pomyslný krůček a to o foodový magazín Gusto.

Magazín Gusto vychází čtyřikrát ročně už od roku 2012, pro členy BILLA Bonus clubu je zdarma. Gusto spadá do kategorie stále oblíbenějších magazínů o vaření vydávaných retailovými řetězci. Každé číslo nabízí milovníkům jídla a pití sezónní recepty, informace o lokálních produktech nebo představení novinek, které je možné v BILLA zakoupit. 

Zadání klienta bylo jasné - lokalizovat obsah magazínu Gusto tak, aby reflektoval zapojení českých tradic a specifik českých regionů. Vzhledem k tomu, že se pohybujeme převážně jen v online prostředí, tendr na offline magazín pro nás byl zajímavou výzvou.

Magazín Gusto v novém kabátu

Výběrové řízení trvalo měsíc a za MarketUP se na něm podílel pětičlenný tým, který vedl Art Director Tomáš Cintavý. A protože “onlajn” k nám prostě patří, nemohli jsme si pomoc a přemýšleli jsme, jak sjednotit online a offline komunikaci napříč platformami. 

Navrhli jsme formát, který magazínu dodal další rozměr. Magazín Gusto jsme ve finále pozdvihli nejen po vizuální stránce koncepce layoutu ale navrhli jsme i nový přístup k focení produktů, kde je vkusně zakomponovaný product placement. Třešničkou na dortu je pak návrh, díky kterému se povedlo magazín udělat i částečně interaktivní. 

MarketUP připravuje podzimní číslo magazínu Gusto

Jsme moc rádi, že náš návrh konceptu magazínu se stal tím vítězným a my máme možnost spolupráci posunout zase o kus dál. Aktuálně pracujeme na podzimním čísle magazínu Gusto, kde budou výše zmíněné novinky zahrnuty. “Všechny agentury v tendru prezentovaly dobré nápady a kvalitní týmy, ale u MarketUP  jsme viděli nejpropracovanější návrh, jak přistoupit k časopisu tak, abychom mohli dřív nebo později plánovat a vytvářet kvalitní obsah pro několik kanálů najednou a jako celek to dávalo smysl,” uvedla Gita Jílková z BILLA / REWE. 

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat. A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019