Blog

Anet Podráská 20. 6. 2019 Zpět

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

MarketUP rozšiřuje spolupráci s řetězcem BILLA o magazín Gusto

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru přidali k social media kompletní digitální komunikaci řetězce. Letos spolupráci rozšiřujeme o další pomyslný krůček a to o foodový magazín Gusto.

Magazín Gusto vychází čtyřikrát ročně už od roku 2012, pro členy BILLA Bonus clubu je zdarma. Gusto spadá do kategorie stále oblíbenějších magazínů o vaření vydávaných retailovými řetězci. Každé číslo nabízí milovníkům jídla a pití sezónní recepty, informace o lokálních produktech nebo představení novinek, které je možné v BILLA zakoupit. 

Zadání klienta bylo jasné - lokalizovat obsah magazínu Gusto tak, aby reflektoval zapojení českých tradic a specifik českých regionů. Vzhledem k tomu, že se pohybujeme převážně jen v online prostředí, tendr na offline magazín pro nás byl zajímavou výzvou.

Magazín Gusto v novém kabátu

Výběrové řízení trvalo měsíc a za MarketUP se na něm podílel pětičlenný tým, který vedl Art Director Tomáš Cintavý. A protože “onlajn” k nám prostě patří, nemohli jsme si pomoc a přemýšleli jsme, jak sjednotit online a offline komunikaci napříč platformami. 

Navrhli jsme formát, který magazínu dodal další rozměr. Magazín Gusto jsme ve finále pozdvihli nejen po vizuální stránce koncepce layoutu ale navrhli jsme i nový přístup k focení produktů, kde je vkusně zakomponovaný product placement. Třešničkou na dortu je pak návrh, díky kterému se povedlo magazín udělat i částečně interaktivní. 

MarketUP připravuje podzimní číslo magazínu Gusto

Jsme moc rádi, že náš návrh konceptu magazínu se stal tím vítězným a my máme možnost spolupráci posunout zase o kus dál. Aktuálně pracujeme na podzimním čísle magazínu Gusto, kde budou výše zmíněné novinky zahrnuty. “Všechny agentury v tendru prezentovaly dobré nápady a kvalitní týmy, ale u MarketUP  jsme viděli nejpropracovanější návrh, jak přistoupit k časopisu tak, abychom mohli dřív nebo později plánovat a vytvářet kvalitní obsah pro několik kanálů najednou a jako celek to dávalo smysl,” uvedla Gita Jílková z BILLA / REWE. 

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat. A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019