Blog

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na našem blogu, ve kterém Miroslav Král shrnul poznatky z této významné události, a některé jeho pasáže uveřejnily. Jaké informace je zajímaly nejvíce?

Magazíny Marketing Sales Media a Marketing & Media se především zajímaly o to, jaké novinky Google pro další roky chystá a na jaké nové technologické zázraky se můžeme těšit.

Google Home, AI a machine learning v Marketing Sales Media

Magazín Marketing Sales Media dal prostor technologickým novinkám, jež byly na Google Partner Summitu představené a o kterých se ještě moc neví. Podle všeho se všichni fanoušci nových technologií, umělé inteligence (AI) a machine learning mají na co těšit. Patříte mezi ně? Jediným mínusem je, že si na to nejspíše ještě nějakou dobu počkáme. Snad to nebude trvat příliš dlouho. 

Dějiny marketingu se začínají přepisovat

Bez povšimnutí nezůstala naše návštěva na Google Partner Summitu ani v redakci Marketing & Media. Tento magazín zaujaly zejména předpokládané změny v digitálním marketingu v blízké budoucnosti dle Google.

Hlavní myšlenka, v jejímž duchu se nese celý článek, je nutnost přizpůsobit digitální obsah a styl marketingu smartphonům, jejichž prostřednictvím většina lidí dnes "vchází" do online světa. A netýká se to pouze běžné reklamy, ale především videí, která by měla v příštích letech ovládnout až 90 % internetového provozu.

S rostoucí poptávkou po online reklamě roste i zájem o profesionály se znalostí digitálního marketingu. To, že najít vhodného specialistu, není nic jednoduchého, ví i Miroslav Král. K tomuto tématu se vyjádřil v magazínu Marketing & Media v článku "O on-line markeťáky se firmy perou": 

Poptávka po zkušených specialistech je stále větší

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018