Blog

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na našem blogu, ve kterém Miroslav Král shrnul poznatky z této významné události, a některé jeho pasáže uveřejnily. Jaké informace je zajímaly nejvíce?

Magazíny Marketing Sales Media a Marketing & Media se především zajímaly o to, jaké novinky Google pro další roky chystá a na jaké nové technologické zázraky se můžeme těšit.

Google Home, AI a machine learning v Marketing Sales Media

Magazín Marketing Sales Media dal prostor technologickým novinkám, jež byly na Google Partner Summitu představené a o kterých se ještě moc neví. Podle všeho se všichni fanoušci nových technologií, umělé inteligence (AI) a machine learning mají na co těšit. Patříte mezi ně? Jediným mínusem je, že si na to nejspíše ještě nějakou dobu počkáme. Snad to nebude trvat příliš dlouho. 

Dějiny marketingu se začínají přepisovat

Bez povšimnutí nezůstala naše návštěva na Google Partner Summitu ani v redakci Marketing & Media. Tento magazín zaujaly zejména předpokládané změny v digitálním marketingu v blízké budoucnosti dle Google.

Hlavní myšlenka, v jejímž duchu se nese celý článek, je nutnost přizpůsobit digitální obsah a styl marketingu smartphonům, jejichž prostřednictvím většina lidí dnes "vchází" do online světa. A netýká se to pouze běžné reklamy, ale především videí, která by měla v příštích letech ovládnout až 90 % internetového provozu.

S rostoucí poptávkou po online reklamě roste i zájem o profesionály se znalostí digitálního marketingu. To, že najít vhodného specialistu, není nic jednoduchého, ví i Miroslav Král. K tomuto tématu se vyjádřil v magazínu Marketing & Media v článku "O on-line markeťáky se firmy perou": 

Poptávka po zkušených specialistech je stále větší

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019