Blog

Martin Čáp 23. 10. 2013 Zpět

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Zboží.cz jako jeden z největších českých zbožových srovnávačů navazuje spolupráci s vendory a výrobci, díky které je nyní možné ve zboží filtrovat podle značek. Při hledání zboží stačí zadat název výrobce do fulltextového vyhledávání. Tím se zobrazí profil a přehled kategorií dané značky.

Cílem celého projektu je vylepšení produktové databáze díky nově získaným seznamům produktů, zisk kvalitnějších přístupů i zpětných odkazů a celkově vyšší monetizace služby Zboží.cz.

Zboží.cz chce uživatelům nabízet ty nejlepší produktové informace, porovnat nabídky a zprostředkovat jim snadno výhodnější nákup. 

Základním problémem je ovšem produktová databáze. Tu dokážeme vylepšovat nejen zlepšením administračních a párovacích nástrojů, ale také proaktivním přístupem k zisku dat a databází. „Jednou z novinek, která by nám s tímto měla pomoci, je právě projekt Značky“, říká Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz.

Nokia na Zboží.cz

Novinka na Zboží.cz, Značky, má pro zadavatele produktů několik výhod. Jejich výrobky půjdou snadněji nalézt přes nový přehledný filtr a díky tomu poroste i přístup relevantních uživatelů (potencionálních zákazníků). Pomocí tohoto systému zobrazování navíc bude moci výrobce své produkty aktivněji propagovat. Ať už jde o klasickou reklamu nebo například umístění do svého newsletteru.

Uživatelům funkce Značky nabídnou zejména komfort v podobě ucelených informací a přístupu ke kategoriím produktů  značky, kterou cíleně hledají. Současným trendem je silná vazba zákazníků na oblíbený brand. Tento trend se nevyskytuje jen v oblasti IT, ale postihuje zejména spotřební elektroniku jako celek, ale i další segmenty. Od bílé elektroniky přes oblečení až po hračky (Lamaze, Lego atd.) „Pro všechny zákazníky je připravena jednoduchá domovská stránka, kde přehledně najdou řadu užitečných informací. Mohou listovat a vybírat z produktů své oblíbené značky a hlavně nakoupit nejvýhodněji“, dodává Samko.

Kromě moderovaného obsahu, do kterého Značky rozhodně patří, se uživatelé i zadavatelé mohou těšit na obsah generovaný. Do něj lze zařadit například žebříčky a statistiky (např. nejprodávanější, nejoblíbenější zboží apod.)

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019