Blog

Martin Čáp 23. 10. 2013 Zpět

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Zboží.cz jako jeden z největších českých zbožových srovnávačů navazuje spolupráci s vendory a výrobci, díky které je nyní možné ve zboží filtrovat podle značek. Při hledání zboží stačí zadat název výrobce do fulltextového vyhledávání. Tím se zobrazí profil a přehled kategorií dané značky.

Cílem celého projektu je vylepšení produktové databáze díky nově získaným seznamům produktů, zisk kvalitnějších přístupů i zpětných odkazů a celkově vyšší monetizace služby Zboží.cz.

Zboží.cz chce uživatelům nabízet ty nejlepší produktové informace, porovnat nabídky a zprostředkovat jim snadno výhodnější nákup. 

Základním problémem je ovšem produktová databáze. Tu dokážeme vylepšovat nejen zlepšením administračních a párovacích nástrojů, ale také proaktivním přístupem k zisku dat a databází. „Jednou z novinek, která by nám s tímto měla pomoci, je právě projekt Značky“, říká Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz.

Nokia na Zboží.cz

Novinka na Zboží.cz, Značky, má pro zadavatele produktů několik výhod. Jejich výrobky půjdou snadněji nalézt přes nový přehledný filtr a díky tomu poroste i přístup relevantních uživatelů (potencionálních zákazníků). Pomocí tohoto systému zobrazování navíc bude moci výrobce své produkty aktivněji propagovat. Ať už jde o klasickou reklamu nebo například umístění do svého newsletteru.

Uživatelům funkce Značky nabídnou zejména komfort v podobě ucelených informací a přístupu ke kategoriím produktů  značky, kterou cíleně hledají. Současným trendem je silná vazba zákazníků na oblíbený brand. Tento trend se nevyskytuje jen v oblasti IT, ale postihuje zejména spotřební elektroniku jako celek, ale i další segmenty. Od bílé elektroniky přes oblečení až po hračky (Lamaze, Lego atd.) „Pro všechny zákazníky je připravena jednoduchá domovská stránka, kde přehledně najdou řadu užitečných informací. Mohou listovat a vybírat z produktů své oblíbené značky a hlavně nakoupit nejvýhodněji“, dodává Samko.

Kromě moderovaného obsahu, do kterého Značky rozhodně patří, se uživatelé i zadavatelé mohou těšit na obsah generovaný. Do něj lze zařadit například žebříčky a statistiky (např. nejprodávanější, nejoblíbenější zboží apod.)

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017