Blog

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Oliver Filipp, Lukáš Koudelka a Tereza Pánková v kancelářích MarketUP

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Koudelka. V rozhovoru byli sdílní, a tak nám prozradili i to, jakou mají vysněnou superschopnost.

Ahoj, dáme otázku na zahřátí. Co u nás máte na starosti a co se vám povedlo?


Terka: Nejdříve jsem byla community manager, po třech měsících jsem změnila pozici a od září vytvářím obsah pro sociální sítě a fotím pro klienty Hamé a Seditu. A z čeho mám radost? Třeba z fotek, které jsem nafotila za poslední dva měsíce. Přijde mi, že tam vidím nějaký posun.

Oliver: Som v tíme sales a mám na starosť rozvoj obchodných príležitostí. Pripravujem obchodné plány a spolupracujem s realizačným oddelením. Nemyslím, že mám jeden konkrétny úspech, na ktorý som najviac hrdý. Som veľmi rád za každý, pretože ako hovorí moja kamarátka “není malých cílů”.

Lukáš: Připojil jsem se ke grafikům a pracuji na grafické podobě bannerů, facebookových postů nebo třeba videoreklam na Youtube. A na co jsem nejvíc pyšný? Například na kampaň pro klienta Oriflame, kde se nám povedlo zpracovat skvělé bumpery.

Tereza Pánková v MarketUP

Terka

Co jste dělali, než jste k nám přišli?


Terka: Psala jsem články o gastronomii, vařila a fotila na volné noze. Jídlo, hlavně z asijské kuchyně, mám obecně dost ráda. :) Až do té míry, že s přítelem občas servírujeme náš oblíbený japonským pokrm chirashi na různých akcích. Naposledy na Zažij město jinak u kina Aero.

Oliver: V mojej predošlej práci som pôsobil ako account manager v digitálnej agentúre v Prahe, predtým ako realitný agent v Bratislave. Vzhľadom k mojím pracovným skúsenostiam nie je asi prekvapenie, že som sa dostal do obchodného oddelenia, veľmi ma to totiž baví.

Lukáš: Stejně jako teď v MarketUP jsem dělal grafického designéra, jen na volné noze. Mám za sebou práci na projektech pro Škoda, IKEA nebo Budějovický Budvar.


O co byste se nikdy s nikým nerozdělili?


Terka: Hmm, to je celkem těžké. Dřív jsem se nechtěla dělit o oblíbené dobroty, ale už jsem z toho vyrostla. Jen pokud přede mě nepostavíte porci voňavého ramenu, o tu se dělím jen někdy a jen s vyvolenými. :)

Oliver: S každým sa snažím deliť o všetko! Hlavne Nutellu v kancelárii. Milujem sladkosti, takže ak sa budete chcieť rozdeliť, viete za kým máte prísť! :D

Lukáš: To je jasný. O přítelkyni a tříměsíčního synka. Je to pro mě nová role, být tátou, a užívám si to naplno.

Oliver Filipp v MarketUP

Oliver


Jak by vás popsaly vaše mámy?


Terka: V některých případech příliš hodná a zbytečně sebekritická, nicméně odhodlaná. A “trošku” citlivka. :)

Oliver: Opísala by ma ako jej oporný bod, keď je smutná. Taktiež ako človeka, ktorý ju vždy vie rozveseliť. A hlavne vie, že keby bolo čokoľvek treba, tak to pre ňu správim. Ako pre každého, na kom mi záleží.

Lukáš: Jednoduše, jedním slovem – lenoch. Ale pak by určitě zmínila i celou řadu chvályhodnějších vlastností… Doufám. :)

Lukáš Koudelka v MarketUP

Lukáš

Kdybyste si mohli vybrat nějakou superschopnost, jaká by to byla? A jak byste ji využívali v reálném životě?


Terka: Upřímně? Nevím. Ale stoprocentně by mi vadilo, kdybych slyšela lidské myšlenky. Z toho bych se asi velmi rychle zbláznila. :))

Oliver: V tejto otázke mám veľmi jasno, vzhľadom k tomu že sa veľakrát zasním (pozerám do blba). Určite by ma najviac potešila superschopnost ovládať prírodné živly. Či už na všeobecný prospech, napríklad obstarávať vodu alebo založiť oheň, alebo na osobný prospech ako napríklad zastaviť dážď a vietor, keď nemám dáždnik. :)

Lukáš: Nebudu zatloukat, nad touhle otázkou už jsem přemýšlel hodněkrát. Napadá mě jich hned několik, ale kdybych měl vybrat jednu, tak by to bylo přemisťování. Ušetřil bych tím čas, který bych mohl využít k užitečnějším věcem, ale jsem si jistý, že bych stejně skončil doma a koukal na filmy. :)


Tak díky za rozhovor a teď zpátky ke strojům! :)

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019