Blog

Eva Řeháková 12. 12. 2014 Zpět

Největší růst reklamy? Zajistí ho mobilní zařízení

Zvyšující se význam mobilní reklamy

Díky zvyšujícímu se počtu uživatelů chytrých telefonů bleskovou rychlostí roste také význam mobilní reklamy. Podle zprávy společnosti eMarketer, která se zaměřuje na výzkum digitálních médií, bude mobilní reklama v příštích čtyřech letech tvořit drtivou většinu růstu světového reklamního trhu.

Reklama na mobilních zařízeních poroste v celosvětovém měřítku opravdu závratnou rychlostí. Do roku 2018 budou:

  • celkové výdaje za digitální reklamu přes 150 miliard dolarů
  • z toho 118 miliard dolarů tvořeno reklamou na mobilních zařízeních

Přístup na internet prostřednictvím mobilních zařízení se stále zvyšuje a momentálně už překonává počet přístupů z běžných počítačů a notebooků. Trend proto musejí bezpodmínečně následovat i inzerenti. Podle zprávy eMarketer budou již v roce 2017 výdaje za mobilní reklamu převyšovat reklamu směřovanou na desktop.

Například Čína v příštích 5 letech předpokládá nárůst výdajů za mobilní reklamu na 57,2 miliard dolarů. Čína je jednoznačným lídrem v růstu digitální reklamy, výdaje za mobilní reklamu se však budou zvyšovat také na ostatních hlavních světových trzích, jako je Velká Británie, USA, Austrálie, Japonsko a další. Dvě hlavní společnosti, které tvoří dva třetiny mobilních reklamních výdajů, jsou přitom Google se 47 % a Facebook se 22 %.

Zdroj: eMarketer

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019