Blog

Eva Řeháková 12. 12. 2014 Zpět

Největší růst reklamy? Zajistí ho mobilní zařízení

Zvyšující se význam mobilní reklamy

Díky zvyšujícímu se počtu uživatelů chytrých telefonů bleskovou rychlostí roste také význam mobilní reklamy. Podle zprávy společnosti eMarketer, která se zaměřuje na výzkum digitálních médií, bude mobilní reklama v příštích čtyřech letech tvořit drtivou většinu růstu světového reklamního trhu.

Reklama na mobilních zařízeních poroste v celosvětovém měřítku opravdu závratnou rychlostí. Do roku 2018 budou:

  • celkové výdaje za digitální reklamu přes 150 miliard dolarů
  • z toho 118 miliard dolarů tvořeno reklamou na mobilních zařízeních

Přístup na internet prostřednictvím mobilních zařízení se stále zvyšuje a momentálně už překonává počet přístupů z běžných počítačů a notebooků. Trend proto musejí bezpodmínečně následovat i inzerenti. Podle zprávy eMarketer budou již v roce 2017 výdaje za mobilní reklamu převyšovat reklamu směřovanou na desktop.

Například Čína v příštích 5 letech předpokládá nárůst výdajů za mobilní reklamu na 57,2 miliard dolarů. Čína je jednoznačným lídrem v růstu digitální reklamy, výdaje za mobilní reklamu se však budou zvyšovat také na ostatních hlavních světových trzích, jako je Velká Británie, USA, Austrálie, Japonsko a další. Dvě hlavní společnosti, které tvoří dva třetiny mobilních reklamních výdajů, jsou přitom Google se 47 % a Facebook se 22 %.

Zdroj: eMarketer

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017