Blog

Eva Řeháková 12. 12. 2014 Zpět

Největší růst reklamy? Zajistí ho mobilní zařízení

Zvyšující se význam mobilní reklamy

Díky zvyšujícímu se počtu uživatelů chytrých telefonů bleskovou rychlostí roste také význam mobilní reklamy. Podle zprávy společnosti eMarketer, která se zaměřuje na výzkum digitálních médií, bude mobilní reklama v příštích čtyřech letech tvořit drtivou většinu růstu světového reklamního trhu.

Reklama na mobilních zařízeních poroste v celosvětovém měřítku opravdu závratnou rychlostí. Do roku 2018 budou:

  • celkové výdaje za digitální reklamu přes 150 miliard dolarů
  • z toho 118 miliard dolarů tvořeno reklamou na mobilních zařízeních

Přístup na internet prostřednictvím mobilních zařízení se stále zvyšuje a momentálně už překonává počet přístupů z běžných počítačů a notebooků. Trend proto musejí bezpodmínečně následovat i inzerenti. Podle zprávy eMarketer budou již v roce 2017 výdaje za mobilní reklamu převyšovat reklamu směřovanou na desktop.

Například Čína v příštích 5 letech předpokládá nárůst výdajů za mobilní reklamu na 57,2 miliard dolarů. Čína je jednoznačným lídrem v růstu digitální reklamy, výdaje za mobilní reklamu se však budou zvyšovat také na ostatních hlavních světových trzích, jako je Velká Británie, USA, Austrálie, Japonsko a další. Dvě hlavní společnosti, které tvoří dva třetiny mobilních reklamních výdajů, jsou přitom Google se 47 % a Facebook se 22 %.

Zdroj: eMarketer

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019