Blog

Eva Řeháková 12. 12. 2014 Zpět

Největší růst reklamy? Zajistí ho mobilní zařízení

Zvyšující se význam mobilní reklamy

Díky zvyšujícímu se počtu uživatelů chytrých telefonů bleskovou rychlostí roste také význam mobilní reklamy. Podle zprávy společnosti eMarketer, která se zaměřuje na výzkum digitálních médií, bude mobilní reklama v příštích čtyřech letech tvořit drtivou většinu růstu světového reklamního trhu.

Reklama na mobilních zařízeních poroste v celosvětovém měřítku opravdu závratnou rychlostí. Do roku 2018 budou:

  • celkové výdaje za digitální reklamu přes 150 miliard dolarů
  • z toho 118 miliard dolarů tvořeno reklamou na mobilních zařízeních

Přístup na internet prostřednictvím mobilních zařízení se stále zvyšuje a momentálně už překonává počet přístupů z běžných počítačů a notebooků. Trend proto musejí bezpodmínečně následovat i inzerenti. Podle zprávy eMarketer budou již v roce 2017 výdaje za mobilní reklamu převyšovat reklamu směřovanou na desktop.

Například Čína v příštích 5 letech předpokládá nárůst výdajů za mobilní reklamu na 57,2 miliard dolarů. Čína je jednoznačným lídrem v růstu digitální reklamy, výdaje za mobilní reklamu se však budou zvyšovat také na ostatních hlavních světových trzích, jako je Velká Británie, USA, Austrálie, Japonsko a další. Dvě hlavní společnosti, které tvoří dva třetiny mobilních reklamních výdajů, jsou přitom Google se 47 % a Facebook se 22 %.

Zdroj: eMarketer

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se…

13. 7. 2017