Blog

Firemní blog MarketUP o digitálním marketingu, online kampaních, sociálních sítích a dalších tématech.

Zajímáte se o to, jak dělat lépe a efektivněji internetový marketing nebo jak zvýšit prodej a být blíže vašim zákazníkům? Na blogu digitální agentury MarketUP se dozvíte, jak na to. Dále zde najdete aktuální informace ze světa online marketingu, reklamy, o úspěšných prodejních strategiích a nejnovějších nákupních trendech, ale také čerstvé novinky z naší firmy, o našich aktivitách, lidech a zákaznících.

Eva Řeháková 15. 11. 2016

MarketUP realizuje digitální kampaně pro Premium Fashion Brands, Comfor a Sotheby´s Realty

MarketUP realizuje digitální kampaně pro Premium Fashion Brands, Comfor a Sotheby´s Realty

Seznamte se s našimi 3 novými klienty. Pracujeme pro největší síť prodejen s luxusní módou PREMIUM FASHION BRANDS v Čechách i na Slovensku, pro síť obchodů s notebooky, počítači a další IT technikou COMFOR a prodejce prestižních nemovitostí SOTHEBY‘S INTERNATIONAL REALTY.

Eva Řeháková 20. 10. 2016

Jak pomáhá online marketing potravinářské společnosti Vitana?

Jak pomáhá online marketing potravinářské společnosti Vitana?

Vitana je jedním z nejvýznamnějších klientů MarketUP. O tom, jaké výhody přináší online marketing potravinářské společnosti, jsme si povídali na inspirativním setkání s Product Managerkou Pavlínou Barker.

Martin Peška 11. 10. 2016

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

Obsahový tým full-servisové digitální agentury MarketUP spouští online magazín všeosaunování.cz. Jedná se o content marketingový počin pro saunový svět SAUNIA.

Eva Řeháková 23. 9. 2016

Andrea Lišková z A3 Sportu: Online kampaně nám přivádějí zákazníky i do kamenných prodejen

Andrea Lišková z A3 Sportu: Online kampaně nám přivádějí zákazníky i do kamenných prodejen

Pro společnost A3 Sport, největšího prodejce sportovní obuvi v České republice, jsme od března loňského roku připravili více než 10 velkých digitálních kampaní. Jaký měly úspěch a které kanály fungují prodejci sportovních bot nejlépe, popsala marketingová manažerka A3 Sportu Andrea Lišková.

Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017