Blog

Andrea Marešová 30. 1. 2018 Zpět

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělých kampaní jsme loni realizovali mnoho desítek. Vybrali jsme tedy takové, které byly svým způsobem unikátní.

Nejzajímavější videoprodukce: Videokampaně pro Oriflame a Jablotron

 

Pokud bychom měli vybrat jednu oblast, která pro nás byla v roce 2017 klíčová, bylo to video. Jedna z úspěšných videokampaní proběhla se společností Oriflame, která nás oslovila se zadáním najít pro spolupráci nové kosmetické poradkyně. A protože jsme se již mnohokrát přesvědčili, že i ty nejambicióznější cíle jsou dosažitelné prostřednictvím online kampaní, šli jsme do toho. Hlavním nástrojem kampaně byla videa z naší produkce, ve kterých kosmetické poradkyně hovoří o tom, co jim spolupráce s Oriflame přináší. Celková strategie byla doplněná o displejovou reklamu, reklamu ve vyhledávačích a Facebook. Cíle kampaně byly naplněny a celkově se díky online komunikaci podařilo doručit přes 10 milionů impresí a více jak 0,5 milionu zhlédnutí videí. Hlavní pro nás je spokojenost klienta, který získal očekávaný počet nových kosmetických poradkyň.

Velký úspěch přišel s babím létem, kdy nám Jablotron svěřil svou vůbec první brandovou kampaň v historii značky. Světová technologická firma z Jablonce nad Nisou, která se specializuje na zabezpečovací systémy a vyváží výrobky do více než 70 zemí světa, chtěla oslovit stávající i potencionální zákazníky s novým produktem kamer. Hlavním nástrojem kampaně byla videa z naší produkce, která jsme podpořili displejovou reklamou, reklamou ve vyhledávačích a na Facebooku. Oslovili jsme přes 1 milion uživatelů a doručili téměř 2 miliony zhlédnutí. Klient se radoval z trojnásobně lepších výsledků výzkumu Brand Lift, který měří úspěšnost kampaně, oproti českým a světovým benchmarkům. V letošním roce navážeme kampaněmi na zahraničních trzích.

 


Nejrozsáhlejší zakázky na sociálních sítích: Häagen-Dazs a BILLA

 

Náš kreativní tým měl minulý rok plné ruce práce i díky našim zbrusu novým 2 velkým klientům. Pro oblíbenou značkou Häagen-Dazs jsme v rámci plánované roadshow spravovali sociální sítě v České republice a Polsku. Přiznáváme, že to nebylo vždy jednoduché, máme za sebou více jak 150 hodin práce, ale sladká odměna nás nakonec neminula. Nejen, že jsme si do kanceláře pořídili všechny příchutě hříšně dobré zmrzliny, ale za celou dobu jsme posbírali také 30 370 lajků, 1 295 sdílení a 2 630 komentářů, což nás velmi hřeje. Vždyť facebookovou stránku jsme nastartovali úplně od nuly.

BILLA, které od srpna spravujeme sociální sítě, je naše další srdeční záležitost. Při tvorbě příspěvků vždy povolíme uzdu naší kreativitě a týmová práce na aranžování surovin a výrobků a následné focení nás moc baví. Dobrou práci odvádíme i v rámci community managementu na Facebooku, kdy denně odpovídáme na tisíce dotazů spokojených i nespokojených zákazníků.  Několikrát jsme pokořily hranici jednoho tisíce lajků na příspěvek a na Instagramu jsme mimo klasických příspěvků ve feedu otestovali nový formát Insta Stories. 

Přehled nejúspěšnějších facebookových příspěvků jsme pro vás dali dohromady zde.

Bonbonek nakonec: Kampaň pro Magdalenu Koženou

 

Předvánoční čas nám zpříjemnila spolupráce se zpěvačkou Magdalenou Koženou, jež natočila společně s Ondřejem Havelkou a Melody Makers nové CD s názvem Cole Porter. Naším úkolem bylo zvýšit povědomí o novém CD, které bylo naprosto unikátní v tom, že se jedná o první jazzový počin světově známé zpěvačky. Pro kampaň jsme zvolili YouTube a Facebook, dále obsahové sítě a vyhledávače Google a Seznam. Kampaň celkově doručila přes 6 milionu impresí, 65 tisíc zhlédnutí videa a prodeje alba překonaly očekávání více než dvojnásobně. Je tedy jisté, že nové CD potěšilo pod vánočním stromečkem velké množství zpěvaččiných příznivců i milovníků jazzové hudby.

Jaký pro nás byl celý rok 2017 si můžete přečíst tady.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018