Blog

Martin Peška 17. 12. 2018 Zpět

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

prémiový formát interscroller

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, jak je důležité reagovat na aktuální dění nebo dobře naplánovat formáty reklamy.

Využijte jednotlivá období ke svému prospěchu

Maximálně využít období novoročních předsevzetí. To byl náš cíl při propagaci řady rybích a zeleninových pomazánek EasySandwich od Hamé. Naši cílovou skupinu jsme podporovali pomocí fit výživy a seriálu videí s tipy na každodenní 15minutové cvičení.

Každý den nové video, celý leden

Založili jsme speciální YouTube kanál Měsíc cvičení s EasySandwich od Hamé, na který jsme každý lednový den zveřejnili jedno nové video. Tváří projektu byla česká reprezentantka ve sportovním aerobiku Hana Volfová. Ta naši kampaň podpořila také na svém Instagramu.


Ukázka videa s tipy na cvičení v kanceláři

Začali jsme teaserem přesně na Nový rok. Prostřednictvím 28 videí s tipy na cvičení a fit stravu se uživatelky seznámily se všemi druhy pomazánek EasySandwich. Nepovedené záběry z natáčení pak vtipně zakončily celou sérii.

Výsledky? Výborné

Velký úspěch nás překvapil. O úspěchu svědčí i velký podíl tzv. earned views, tedy zhlédnutím, ke kterým došlo zdarma v 7 dnech následujících po zhlédnutí placené videoreklamy na YouTube. K odběru nového YouTube kanálu se přihlásilo téměř 3 000 žen.

Zajímavostí také je, že v jednom z videí si zacvičil s Hanou Volfovou Michal Slezáček, výrobní ředitel Hamé a pravidelný účastník závodů Spartan Race.


Načasování a volba formáty jsou klíčem ke skvělým výsledkům

Jak překročit benchmarky Google v účinku reklamy? Především díky správnému načasování a dobře zvoleným formátům.

Oplatky Lina od Sedity si ke své propagaci vždy zvali známé sportovce. Známá snowboardistka a alpská lyžařka Ester Ledecká se na obalech Lina objevovala od července 2017.

Sledujte aktuální dění

Když se pak Ester na začátku roku 2018 stala dvojitou olympijskou vítězkou, na nic jsme nečekali a v rekordním čase připravili navazující kampaň. Startovala 1. března, tedy pouze jeden den po ukončení komunikačního embarga na olympijské sportovce.


Oplatky Lina a olympijská vítězka Ester Ledecká

Cíl byl jasný. Zvýšení povědomí a vybavení si značky. Strategii jsme postavili na 20 s videu. Těm, kteří videoreklamu zhlédli až do konce, jsme zobrazili 6 s videospot, tzv. bumper ad. Bumper vycházel z nejúspěšnější kreativy loňského podzimu a klíčových prvků, jako je například delší doba zobrazení packshotu výrobku.

Čtyřnásobné překročení benchmarků?!

Zasáhli jsme téměř 800 tisíc uživatelů. Přes 330 tisíc diváků jsme oslovili videoreklamou s průměrnou frekvencí 3,5. Načasování a dobře zvolené formáty se velkou měrou podílely na úspěchu kampaně. Výsledky čtyřnásobně překonaly globální benchmarky Google z hlediska naměřeného ad recall, jehož relativní lift činil 99,7 %. V tomto ohledu patří kampaň k našim nejúspěšnějším videokampaním.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019