MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby
Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…
13. 12. 2019Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, jak je důležité reagovat na aktuální dění nebo dobře naplánovat formáty reklamy.
Využijte jednotlivá období ke svému prospěchu
Maximálně využít období novoročních předsevzetí. To byl náš cíl při propagaci řady rybích a zeleninových pomazánek EasySandwich od Hamé. Naši cílovou skupinu jsme podporovali pomocí fit výživy a seriálu videí s tipy na každodenní 15minutové cvičení.
Založili jsme speciální YouTube kanál Měsíc cvičení s EasySandwich od Hamé, na který jsme každý lednový den zveřejnili jedno nové video. Tváří projektu byla česká reprezentantka ve sportovním aerobiku Hana Volfová. Ta naši kampaň podpořila také na svém Instagramu.
Ukázka videa s tipy na cvičení v kanceláři
Začali jsme teaserem přesně na Nový rok. Prostřednictvím 28 videí s tipy na cvičení a fit stravu se uživatelky seznámily se všemi druhy pomazánek EasySandwich. Nepovedené záběry z natáčení pak vtipně zakončily celou sérii.
Velký úspěch nás překvapil. O úspěchu svědčí i velký podíl tzv. earned views, tedy zhlédnutím, ke kterým došlo zdarma v 7 dnech následujících po zhlédnutí placené videoreklamy na YouTube. K odběru nového YouTube kanálu se přihlásilo téměř 3 000 žen.
Zajímavostí také je, že v jednom z videí si zacvičil s Hanou Volfovou Michal Slezáček, výrobní ředitel Hamé a pravidelný účastník závodů Spartan Race.
Jak překročit benchmarky Google v účinku reklamy? Především díky správnému načasování a dobře zvoleným formátům.
Oplatky Lina od Sedity si ke své propagaci vždy zvali známé sportovce. Známá snowboardistka a alpská lyžařka Ester Ledecká se na obalech Lina objevovala od července 2017.
Když se pak Ester na začátku roku 2018 stala dvojitou olympijskou vítězkou, na nic jsme nečekali a v rekordním čase připravili navazující kampaň. Startovala 1. března, tedy pouze jeden den po ukončení komunikačního embarga na olympijské sportovce.
Oplatky Lina a olympijská vítězka Ester Ledecká
Cíl byl jasný. Zvýšení povědomí a vybavení si značky. Strategii jsme postavili na 20 s videu. Těm, kteří videoreklamu zhlédli až do konce, jsme zobrazili 6 s videospot, tzv. bumper ad. Bumper vycházel z nejúspěšnější kreativy loňského podzimu a klíčových prvků, jako je například delší doba zobrazení packshotu výrobku.
Zasáhli jsme téměř 800 tisíc uživatelů. Přes 330 tisíc diváků jsme oslovili videoreklamou s průměrnou frekvencí 3,5. Načasování a dobře zvolené formáty se velkou měrou podílely na úspěchu kampaně. Výsledky čtyřnásobně překonaly globální benchmarky Google z hlediska naměřeného ad recall, jehož relativní lift činil 99,7 %. V tomto ohledu patří kampaň k našim nejúspěšnějším videokampaním.
Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…
13. 12. 2019Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…
4. 12. 2019Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…
15. 10. 2019Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…
27. 9. 2019Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…
24. 9. 2019Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …
19. 9. 2019