Blog

Andrea Marešová 11. 1. 2019 Zpět

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Hnědé kožené chelsea boots od značky ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Přesně tak to bylo, když se nám ozvala společnost KRM s.r.o. s poptávkou na tvorbu 20s kino spotu pro módní značku ECCO.

S tvorbou videí pro online prostředí máme hodně zkušeností. Tou dobou posílil náš tým ostřílený Art Director Tomáš, který se pohyboval i v offline prostředí, proto jsme obratem na poptávku kývli. Zadání nebylo jednoduché – cílem byl kino spot, který vzbudí emoce a zároveň podpoří prodej.

Při idea-makingu jsme vycházeli z filosofie značky ECCO, která propojuje nejnovější technologie s přírodními materiály. Proto jsme se rozhodli, že spot musí být moderní, produktově zaměřený a se skvělou hudbou. Klientovi jsme představili dva koncepty a vítězný rozpracovali do několika variant. Pak už zbývalo vybrat hudbu. Vsadili jsme na dubstep, který měl v kinosále rozproudit emoce všech divaček.     

Kinospot běžel na podzim v sítích Cinema City v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Návštěvníci filmu, před kterým byl spot vysílán, obdrželi slevový voucher do prodejen ECCO. Podle slov klienta se jednalo o velmi úspěšnou a hlavně rentabilní akci.

Veronika Šimánková, Regional Marketing Manager East/South Europe ke spolupráci dodává: „Kino reklama je výborné médium – zastihne vás v uvolněné náladě, kdy se chcete bavit a užíváte si svůj volný čas. Na velkém plátně vypadá vše tak nějak magicky a když spot podtrhnete skvěle vybranou hudbou, výsledný zážitek je k nezaplacení. MarketUP nejenže v rekordně krátké době vytvořil spot, který splňoval vše výše zmíněné, realizační tým nám navíc poskytl podporu nad rámec běžných pracovních povinností, a to vše s nesmírnou ochotou a naprostou profesionalitou.“

A jak kino spot vypadal? Podívejte se na video níže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019