Blog

Andrea Marešová 11. 1. 2019 Zpět

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Hnědé kožené chelsea boots od značky ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Přesně tak to bylo, když se nám ozvala společnost KRM s.r.o. s poptávkou na tvorbu 20s kino spotu pro módní značku ECCO.

S tvorbou videí pro online prostředí máme hodně zkušeností. Tou dobou posílil náš tým ostřílený Art Director Tomáš, který se pohyboval i v offline prostředí, proto jsme obratem na poptávku kývli. Zadání nebylo jednoduché – cílem byl kino spot, který vzbudí emoce a zároveň podpoří prodej.

Při idea-makingu jsme vycházeli z filosofie značky ECCO, která propojuje nejnovější technologie s přírodními materiály. Proto jsme se rozhodli, že spot musí být moderní, produktově zaměřený a se skvělou hudbou. Klientovi jsme představili dva koncepty a vítězný rozpracovali do několika variant. Pak už zbývalo vybrat hudbu. Vsadili jsme na dubstep, který měl v kinosále rozproudit emoce všech divaček.     

Kinospot běžel na podzim v sítích Cinema City v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Návštěvníci filmu, před kterým byl spot vysílán, obdrželi slevový voucher do prodejen ECCO. Podle slov klienta se jednalo o velmi úspěšnou a hlavně rentabilní akci.

Veronika Šimánková, Regional Marketing Manager East/South Europe ke spolupráci dodává: „Kino reklama je výborné médium – zastihne vás v uvolněné náladě, kdy se chcete bavit a užíváte si svůj volný čas. Na velkém plátně vypadá vše tak nějak magicky a když spot podtrhnete skvěle vybranou hudbou, výsledný zážitek je k nezaplacení. MarketUP nejenže v rekordně krátké době vytvořil spot, který splňoval vše výše zmíněné, realizační tým nám navíc poskytl podporu nad rámec běžných pracovních povinností, a to vše s nesmírnou ochotou a naprostou profesionalitou.“

A jak kino spot vypadal? Podívejte se na video níže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Jak ovládnout komunikaci na Facebooku a Instagramu (nejen) v roce 2020

Sociální sítě se v posledních letech staly univerzem digitálního světa. Jako takové jsou jednou z nejmocnějších zbraní, které jsou dnes …

25. 11. 2019

4 kroky pro úspěšnou digitální komunikaci značky

Každý marketér stojí při plánování kampaní na příští rok před otázkou, jak rozdělit marketingový rozpočet mezi jednotlivé kanály t…

18. 11. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019