Blog

Eva Řeháková 5. 11. 2014 Zpět

Na Marketing Festivalu 2014 jsme prezentovali úspěšnou kampaň pro Esthé

Marketing Festival 2014

Na největší události online marketingu v České republice a CEE, Marketing Festivalu 2014, rozhodně nemohli chybět členové našeho týmu. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů letošního Marketing Festivalu a zároveň byl vybrán z mnoha desítek agentur, aby prezentoval úspěšnou případovou studii všem účastníkům.

Prezentace kampaně pro Esthé, kliniku plastické chirurgie, se ujal Miroslav Král, Managing Partner MarketUP. Představil výzvy, kterým jsme čelili při přípravě kampaně a zvolenou online strategii. Volbou vhodných nástrojů online marketingu, mezi kterými nechyběly displejové a remarketingové kampaně, reklama ve vyhledávání ale i cílená reklama na Facebooku a řada dalších aktivit, se nám podařilo naplnit kliniku v okurkové sezóně na celé 3 měsíce. Kampaň jsme proto museli dokonce předběžně ukončit. Více informací se dočtete v případové studii ESThÉ.

Prezentace Esthé Marketing Festival


Na druhý ročník festivalu dorazilo 1200 návštěvníků

Druhý ročník Marketing Festivalu se setkal s velkým zájmem marketingových odborníků nejen z Čech ale z celé Evropy - 200 účastníků přijelo ze zahraničí. Již v pátek dorazili do Brna první návštěvníci, kteří se přihlásili na workshopy ke konkrétním tématům. Workshopy se konaly v menších skupinách, proto měli jejich účastníci možnost vést inspirativní diskuze a probírat své nápady s přednášejícím specialistou.

Na sobotní program do Janáčkova divadla v Brně dorazilo asi 1200 návštěvníků. Nejen workshopy, ale i přednášky byly částečně interaktivní. Lidé mohli zasílat dotazy na přednášející v průběhu celé prezentace online. Po jejím skončení vybral moderátor David Špinar ty nejzajímavější z nich a prezentující je zodpověděl. Jednou z nejinspirativnějších přednášek byla bezpochyby prezentace světového guru online marketingu, Avinashe Kaushika, který si vzal na paškál marketingové aktivity některých velkých českých webů.

Avinash přednáška

Účastníci Marketing Festivalu mohli kromě přednášek navštívit také stánek MarketUP, kde se u výborné kávy seznámili se širokým spektrem služeb MarketUP a probrali nejnovější strategie online marketingu. Zajímavým zpestřením byly dvě 3D tiskárny od PRUSA RESEARCH, které osobně představoval Josef Průša, zakladatel jednoho z nejstarších a nejznámějších výrobců 3D tiskáren na světě. Na stánku bylo možné vytisknout mimo jiné také logo MarketUP, které si mohli návštěvníci odnést s sebou domů.

Stánek MarketUP

Interakce na sociálních sítích trhala rekordy

Účastníci Marketing Festivalu v sobě nezapřeli svůj zájem o sociální média. Díky tisícům interakcí na Twitteru a Facebooku se informace o konferenci dostala k desetitisícům uživatelů z celého světa. Aktivita na Facebooku se během festivalu zvedla téměř o 1000 %!

Jak se líbil Marketing Festival specialistům MarketUP? Dočtete se v tomto článku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018