Blog

MarketUP 28. 1. 2014 Zpět

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Facebook opět mění funkci uživatelského hodnocení stránek firem. V následujícím týdnu by měli mít možnost na tato hodnocení reagovat i správci.

Na hodnocení uživatelů na lokálních stránkách firem v podobě hvězdiček a slovního komentáře budou moci správci stránek nově zareagovat. Na minirecenzi od zákazníka bude možné odpovědět v podobě komentáře a nebudou tím pádem tak jednostranné.

S uživatelským hodnocením si Facebook v posledních měsících poměrně hraje, už ho i přesunul. Pravděpodobně si uvědomil riziko pro správce stránek, kterým nebylo umožněno na hodnocení jakkoliv reagovat (lajkovat, komentovat nebo mazat) a s výsledkem změny se budeme moci již brzy seznámit.

Praktická rada od MarketUP

Možnost reagovat na kladné i na ne zrovna pozitivní hodnocení uživatelů vidíme kladně a jedná se ze strany Facebooku o logický krok zlepšení této funkce. Musíme ale současně vyslovit radu pro všechny správce: Nehádejte se se svými zákazníky a nesnažte se jim něco dokázat. Taková reakce na nepříznivé hodnocení může vše ještě zhoršit.

Ilustrační foto, zdroj: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018