Blog

MarketUP 28. 1. 2014 Zpět

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Facebook opět mění funkci uživatelského hodnocení stránek firem. V následujícím týdnu by měli mít možnost na tato hodnocení reagovat i správci.

Na hodnocení uživatelů na lokálních stránkách firem v podobě hvězdiček a slovního komentáře budou moci správci stránek nově zareagovat. Na minirecenzi od zákazníka bude možné odpovědět v podobě komentáře a nebudou tím pádem tak jednostranné.

S uživatelským hodnocením si Facebook v posledních měsících poměrně hraje, už ho i přesunul. Pravděpodobně si uvědomil riziko pro správce stránek, kterým nebylo umožněno na hodnocení jakkoliv reagovat (lajkovat, komentovat nebo mazat) a s výsledkem změny se budeme moci již brzy seznámit.

Praktická rada od MarketUP

Možnost reagovat na kladné i na ne zrovna pozitivní hodnocení uživatelů vidíme kladně a jedná se ze strany Facebooku o logický krok zlepšení této funkce. Musíme ale současně vyslovit radu pro všechny správce: Nehádejte se se svými zákazníky a nesnažte se jim něco dokázat. Taková reakce na nepříznivé hodnocení může vše ještě zhoršit.

Ilustrační foto, zdroj: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018