Blog

Aleš Vávra 24. 7. 2013 Zpět

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Největší světový vyhledávač Google bojuje za co nejkvalitnější obsah. Weby, které mají podle něj nízkou kvalitu obsahu, posouvá na poslední místa ve vyhledávání. Jak poznat jestli máte kvalitní web a neděláte nevědomky něco proti zásadám nejoblíbenějšího vyhledavače?

Google svůj vyhledávácí algoritmus neustále aktualizuje. Co bylo pro něj před rokem v pořádku, dnes už nemusí platit. Naštěstí, čím více Google algoritmus mění, tím více o změnách hovoří. Jedno však zůstává po celou dobu stejné. Snažte se budovat co nejkvalitnější web s autentickým obsahem a přinášet vašim návštěvníkům oproti ostatním webům nějakou hodnotu navíc. Pokud začínáte s novým webem nebo se už o nějaký staráte, pravidelně sledujte Pokyny pro webmastery od Google.

ZDE se můžete podívat na seznam 50 věcí, které byste neměli dělat, pokud se chcete vyvarovat penalizace od společnosti Google. U některých je pravděpodobnost penalizace nízká, u jiných je naopak velmi vysoká. Pro Českou republiku ale nemusí být vliv těchto úprav algoritmů tak fatální jako pro velké zahraniční weby.

Ze seznamu od KISS Metrics jsme pro vás vybrali 10 nejpřekvapivějších:

  • Odkazy z webových stránek v jiném jazyce
  • Příliš mnoho klíčových slov v obsahu webu
  • Nefunkční externí odkazy
  • Příliš anchor textu v odkazech
  • Velké množství klíčových slov v doméně
  • Příliš dlouhé načítání stránky
  • Externí odkazy na weby s podezřelým obsahem
  • Špatná mobilní verze webu
  • Mnoho variant landing pages
  • Levné "quick fix" řešení, slibující zázračné výsledky v SEO
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
SEO
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019