Blog

Aleš Vávra 24. 7. 2013 Zpět

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Největší světový vyhledávač Google bojuje za co nejkvalitnější obsah. Weby, které mají podle něj nízkou kvalitu obsahu, posouvá na poslední místa ve vyhledávání. Jak poznat jestli máte kvalitní web a neděláte nevědomky něco proti zásadám nejoblíbenějšího vyhledavače?

Google svůj vyhledávácí algoritmus neustále aktualizuje. Co bylo pro něj před rokem v pořádku, dnes už nemusí platit. Naštěstí, čím více Google algoritmus mění, tím více o změnách hovoří. Jedno však zůstává po celou dobu stejné. Snažte se budovat co nejkvalitnější web s autentickým obsahem a přinášet vašim návštěvníkům oproti ostatním webům nějakou hodnotu navíc. Pokud začínáte s novým webem nebo se už o nějaký staráte, pravidelně sledujte Pokyny pro webmastery od Google.

ZDE se můžete podívat na seznam 50 věcí, které byste neměli dělat, pokud se chcete vyvarovat penalizace od společnosti Google. U některých je pravděpodobnost penalizace nízká, u jiných je naopak velmi vysoká. Pro Českou republiku ale nemusí být vliv těchto úprav algoritmů tak fatální jako pro velké zahraniční weby.

Ze seznamu od KISS Metrics jsme pro vás vybrali 10 nejpřekvapivějších:

  • Odkazy z webových stránek v jiném jazyce
  • Příliš mnoho klíčových slov v obsahu webu
  • Nefunkční externí odkazy
  • Příliš anchor textu v odkazech
  • Velké množství klíčových slov v doméně
  • Příliš dlouhé načítání stránky
  • Externí odkazy na weby s podezřelým obsahem
  • Špatná mobilní verze webu
  • Mnoho variant landing pages
  • Levné "quick fix" řešení, slibující zázračné výsledky v SEO
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
SEO
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018