Blog

Eva Řeháková 24. 2. 2017 Zpět

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům priority pro nadcházející rok. Na základě doporučení pozvala na svůj poslední „Vision Day“ Miroslava Krále z MarketUP, aby 180 zaměstnancům z České republiky a Slovenska představil hlavní trendy v online byznysu v roce 2017.

Vedení Samsungu, který byl začátkem roku označen nezávislou společností BrandFinance jako 6. nejhodnotnější značka světa, si plně uvědomuje klíčový význam online marketingu pro business. Proto věnovalo tomuto tématu samostatnou část programu konference, kterou nazvalo „On-line kavárna“.

Konference Samsung

Jednalo se o neformální diskuzi 6 manažerů Samsungu s Miroslavem Králem, moderovanou hercem Stanislavem Zindulkou. „Před zraky všech účastníků se na pódiu rozpoutala smršť velmi odborných dotazů a přesných, konkrétními údaji a informacemi o on-line praxi nabitých odpovědí od Mirka,“ uvedla HR Senior Managerka pro Samsung Jana Riebová.

Ředitel divize IT & Mobile Roman Šebek se například zajímal o možnost zapojení influencerů do podpory značky a prodeje. To může mít dle Miroslava Krále velký význam především při oslovování mladší generace. Na přetřes však přišla i jiná zajímavá témata, jako propojení "digitálu s off-linem", role internetu v rozhodovacím procesu zákazníka, doporučení pro zvyšení konverzního poměru e-shopů nebo vhodná digitální kampaň pro představení nového produktu a řada dalších.

Konference Samsung

Diskuze vzbudila u 180 účastníků konference skvělé ohlasy. „Bylo moc užitečné uvědomit si, jak je toto téma klíčové pro to, co děláme, a jakou důležitost on-line byznysu musíme dát. Slyšeli jsme to všichni, takže teď jistě nalezneme u kolegů potřebnou podporu,“ uvedla ve zpětné vazbě jedna z účastnic.

Ozvláštněním celého programu bylo vystoupení Jiřího Menzela a autogramiáda pro jeho novou knížku Rozmarná léta. Režisér, který je hlavní tváří reklamy na TV QLED od Samsungu, se na pódiu rozpovídal o svém názoru na dnešní technologický svět, ale také o získání Oskara, kterého přinesl dokonce i ukázat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017