Blog

Eva Řeháková 24. 2. 2017 Zpět

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům priority pro nadcházející rok. Na základě doporučení pozvala na svůj poslední „Vision Day“ Miroslava Krále z MarketUP, aby 180 zaměstnancům z České republiky a Slovenska představil hlavní trendy v online byznysu v roce 2017.

Vedení Samsungu, který byl začátkem roku označen nezávislou společností BrandFinance jako 6. nejhodnotnější značka světa, si plně uvědomuje klíčový význam online marketingu pro business. Proto věnovalo tomuto tématu samostatnou část programu konference, kterou nazvalo „On-line kavárna“.

Konference Samsung

Jednalo se o neformální diskuzi 6 manažerů Samsungu s Miroslavem Králem, moderovanou hercem Stanislavem Zindulkou. „Před zraky všech účastníků se na pódiu rozpoutala smršť velmi odborných dotazů a přesných, konkrétními údaji a informacemi o on-line praxi nabitých odpovědí od Mirka,“ uvedla HR Senior Managerka pro Samsung Jana Riebová.

Ředitel divize IT & Mobile Roman Šebek se například zajímal o možnost zapojení influencerů do podpory značky a prodeje. To může mít dle Miroslava Krále velký význam především při oslovování mladší generace. Na přetřes však přišla i jiná zajímavá témata, jako propojení "digitálu s off-linem", role internetu v rozhodovacím procesu zákazníka, doporučení pro zvyšení konverzního poměru e-shopů nebo vhodná digitální kampaň pro představení nového produktu a řada dalších.

Konference Samsung

Diskuze vzbudila u 180 účastníků konference skvělé ohlasy. „Bylo moc užitečné uvědomit si, jak je toto téma klíčové pro to, co děláme, a jakou důležitost on-line byznysu musíme dát. Slyšeli jsme to všichni, takže teď jistě nalezneme u kolegů potřebnou podporu,“ uvedla ve zpětné vazbě jedna z účastnic.

Ozvláštněním celého programu bylo vystoupení Jiřího Menzela a autogramiáda pro jeho novou knížku Rozmarná léta. Režisér, který je hlavní tváří reklamy na TV QLED od Samsungu, se na pódiu rozpovídal o svém názoru na dnešní technologický svět, ale také o získání Oskara, kterého přinesl dokonce i ukázat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018