Blog

Eva Řeháková 24. 2. 2017 Zpět

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům priority pro nadcházející rok. Na základě doporučení pozvala na svůj poslední „Vision Day“ Miroslava Krále z MarketUP, aby 180 zaměstnancům z České republiky a Slovenska představil hlavní trendy v online byznysu v roce 2017.

Vedení Samsungu, který byl začátkem roku označen nezávislou společností BrandFinance jako 6. nejhodnotnější značka světa, si plně uvědomuje klíčový význam online marketingu pro business. Proto věnovalo tomuto tématu samostatnou část programu konference, kterou nazvalo „On-line kavárna“.

Konference Samsung

Jednalo se o neformální diskuzi 6 manažerů Samsungu s Miroslavem Králem, moderovanou hercem Stanislavem Zindulkou. „Před zraky všech účastníků se na pódiu rozpoutala smršť velmi odborných dotazů a přesných, konkrétními údaji a informacemi o on-line praxi nabitých odpovědí od Mirka,“ uvedla HR Senior Managerka pro Samsung Jana Riebová.

Ředitel divize IT & Mobile Roman Šebek se například zajímal o možnost zapojení influencerů do podpory značky a prodeje. To může mít dle Miroslava Krále velký význam především při oslovování mladší generace. Na přetřes však přišla i jiná zajímavá témata, jako propojení "digitálu s off-linem", role internetu v rozhodovacím procesu zákazníka, doporučení pro zvyšení konverzního poměru e-shopů nebo vhodná digitální kampaň pro představení nového produktu a řada dalších.

Konference Samsung

Diskuze vzbudila u 180 účastníků konference skvělé ohlasy. „Bylo moc užitečné uvědomit si, jak je toto téma klíčové pro to, co děláme, a jakou důležitost on-line byznysu musíme dát. Slyšeli jsme to všichni, takže teď jistě nalezneme u kolegů potřebnou podporu,“ uvedla ve zpětné vazbě jedna z účastnic.

Ozvláštněním celého programu bylo vystoupení Jiřího Menzela a autogramiáda pro jeho novou knížku Rozmarná léta. Režisér, který je hlavní tváří reklamy na TV QLED od Samsungu, se na pódiu rozpovídal o svém názoru na dnešní technologický svět, ale také o získání Oskara, kterého přinesl dokonce i ukázat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019