Blog

Eva Řeháková 19. 9. 2016 Zpět

MarketUP získal další dva významné klienty z oblasti potravinářství

MarketUP získal další dva významné klienty z oblasti potravinářství

V MarketUP jsme již skutečnými odborníky na oblast potravinářství. Po velkých foodbrandech jako je Hamé, Vitana a Madeta, jsme navázali spolupráci s dalšími dvěma novými klienty. Jedná se o značky Tabasco a Sedita. Pojďme si představit, co všechno pro ně děláme.

Proslulé omáčky Tabasco zářily ve videoreklamách na YouTube

Pro společnost MARESI Foodbroker realizujeme videokampaň na Facebooku a YouTube, v níž propagujeme značku proslulých omáček Tabasco.

Za tímto účelem jsme upravili videa od klienta, aby splnily požadavky na efektivní online videoinzerci. Celá kampaň je postavena celkem na 7 videích. Jedná se o 6 inspirujících receptů a 1 fascinující video o výrobě legendárních omáček.

Příběh výroby legendární červené omáčky Tabasco na YouTube.

Inspirativní video o přípravě Texaského Rodeo Burgeru na kanálu Tabasco.

Kampaň doplňují i remarketingové bannery s lahvičkou Tabasco a claimem "Tabasco Brand. Making Everything better!". Bannery neodkazují na mikrostránku či korporátní web, nýbrž právě na inspirativní videa na YouTube Tabasco.

Tabasco-remarketing

Remarketingové bannery na YouTube odkazují na inspirativní videa o vaření na YouTube.

Všechna inspirativní videa můžete zhlédnout na youtube kanálu značky Tabasco.

Tradiční arašídové pochutnání: Horalky od Sedity lidé milují!

Pod značkou SEDITA, která patří společnosti I.D.C. Praha, a.s., se skrývají známé oplatky jako Horalky, Lina, Mila a další. MarketUP dostal na starosti kampaň na Horalky od Sedity, které se vyrábějí už od roku 1965 a díky tradiční receptuře si stále drží svou nezaměnitelnou arašídovou chuť.

Kampaň, zaměřená především na ženy, aktivní lidi ve věku od 20 do 40 let a mladé vznikající rodiny, měla za cíl zvýšit frekvenci nákupu Horalek od Sedity a omladit značku Horalky svěží komunikací s vhodným výběrem taktik.

V první fázi kampaně jsme využili velmi efektivní YouTube Masthead, který nám umožnil oslovit široké publikum. Spustili jsme jej 1. září, kdy se nám podařilo dosáhnout 6,8 milionů impresí. Kromě Mastheadu jsme připravili YouTube In-Stream kampaň, doplněnou novým formátem RTB Out-Stream.

Cílovou skupinu jsme oslovili také ve vyhledávačích Google a Seznam a připravili bannerový remarketing v GDN síti. Retargetováni byli lidé, kteří již navštívili web, byli zasaženi brandingem nebo zhlédli video.

Horalky bannery

Bannery pro remarketingovou kampaň na Horalky od Sedity.

Kampaň jsme podpořili také reklamami na Facebooku a správou facebookového profilu Horalky – SEDITA. Tam se nám podařilo díky soutěžím i dalším interaktivním příspěvkům značně vylepšit zapojení fanoušků. Podporou nejúspěšnějších příspěvků jsme navíc výrazně navýšili počet oslovených uživatelů a získali spoustu nových fanoušků stránky.

Celý facebookový profil Horalek od Sedity můžete vidět zde.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017