Blog

Martin Peška 11. 10. 2016 Zpět

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

Obsahový tým full-servisové digitální agentury MarketUP spouští online magazín všeosaunování.cz. Jedná se o content marketingový počin pro saunový svět SAUNIA.

„Cílem tohoto živého webu je, aby zde každý, kdo shání informace a zajímavosti o saunování, našel odpověď. Z dlouhodobého pohledu by se měl web stát informačním zdrojem nejen pro širokou veřejnost, ale také pro odbornou veřejnost a novináře,“ uvádí Veronika Onderčaninová ze SAUNIE.  

Na obsahové strategii pro saunový svět pracoval projektový manažer a obsahový stratég MarketUP Martin Peška, který stojí mimo jiné za projektem FactoryAutomation.cz, B2B obsahovým webem společnosti FANUC Czech, nebo médii online vydavatelství CzechNetMedia (topzine.cz, womanonly.cz, studentmag.cz,…). Obsah pro magazín budou vytvářet copywriterky Eva Řeháková a Dominika Schmidtová.

„Hlavní pilíře obsahu bude tvořit průvodce saunováním, dále články o relaxaci, podložené účinky saunování pro zdraví a krásu, články o ceremoniálech a dalších zajímavostech týkajících se saunování. Zapojíme také nejrůznější soutěže,“ upřesňuje Peška.

Online magazín všeosaunování.cz zapadá do celkové strategie online marketingu, který pro SAUNII zajišťuje MarketUP od začátku roku 2016. Čtenáři online magazínu by měli získat povědomí a důvěru ke značce. Magazín bude současně propagovat aktuální akce na pobočkách saunového světa a se čtenáři magazínu se bude dále pracovat pomocí remarketingu.

Projekt bude úzce propojen se sociálními sítěmi saunového světa, které už jsou v současné době pod správou specisliatů z MarketUP. Čtenáři se mohou těšit například na tipy, jak se správně saunovat. Zjistí, jaké účinky přináší saunování lidskému tělu a budou si moci přečíst i rozhovory se zajímavými osobnostmi, které SAUNII navštěvují.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017