Blog

Martin Peška 11. 10. 2016 Zpět

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

Obsahový tým full-servisové digitální agentury MarketUP spouští online magazín všeosaunování.cz. Jedná se o content marketingový počin pro saunový svět SAUNIA.

„Cílem tohoto živého webu je, aby zde každý, kdo shání informace a zajímavosti o saunování, našel odpověď. Z dlouhodobého pohledu by se měl web stát informačním zdrojem nejen pro širokou veřejnost, ale také pro odbornou veřejnost a novináře,“ uvádí Veronika Onderčaninová ze SAUNIE.  

Na obsahové strategii pro saunový svět pracoval projektový manažer a obsahový stratég MarketUP Martin Peška, který stojí mimo jiné za projektem FactoryAutomation.cz, B2B obsahovým webem společnosti FANUC Czech, nebo médii online vydavatelství CzechNetMedia (topzine.cz, womanonly.cz, studentmag.cz,…). Obsah pro magazín budou vytvářet copywriterky Eva Řeháková a Dominika Schmidtová.

„Hlavní pilíře obsahu bude tvořit průvodce saunováním, dále články o relaxaci, podložené účinky saunování pro zdraví a krásu, články o ceremoniálech a dalších zajímavostech týkajících se saunování. Zapojíme také nejrůznější soutěže,“ upřesňuje Peška.

Online magazín všeosaunování.cz zapadá do celkové strategie online marketingu, který pro SAUNII zajišťuje MarketUP od začátku roku 2016. Čtenáři online magazínu by měli získat povědomí a důvěru ke značce. Magazín bude současně propagovat aktuální akce na pobočkách saunového světa a se čtenáři magazínu se bude dále pracovat pomocí remarketingu.

Projekt bude úzce propojen se sociálními sítěmi saunového světa, které už jsou v současné době pod správou specisliatů z MarketUP. Čtenáři se mohou těšit například na tipy, jak se správně saunovat. Zjistí, jaké účinky přináší saunování lidskému tělu a budou si moci přečíst i rozhovory se zajímavými osobnostmi, které SAUNII navštěvují.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018