Blog

Martin Peška 11. 10. 2016 Zpět

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

Obsahový tým full-servisové digitální agentury MarketUP spouští online magazín všeosaunování.cz. Jedná se o content marketingový počin pro saunový svět SAUNIA.

„Cílem tohoto živého webu je, aby zde každý, kdo shání informace a zajímavosti o saunování, našel odpověď. Z dlouhodobého pohledu by se měl web stát informačním zdrojem nejen pro širokou veřejnost, ale také pro odbornou veřejnost a novináře,“ uvádí Veronika Onderčaninová ze SAUNIE.  

Na obsahové strategii pro saunový svět pracoval projektový manažer a obsahový stratég MarketUP Martin Peška, který stojí mimo jiné za projektem FactoryAutomation.cz, B2B obsahovým webem společnosti FANUC Czech, nebo médii online vydavatelství CzechNetMedia (topzine.cz, womanonly.cz, studentmag.cz,…). Obsah pro magazín budou vytvářet copywriterky Eva Řeháková a Dominika Schmidtová.

„Hlavní pilíře obsahu bude tvořit průvodce saunováním, dále články o relaxaci, podložené účinky saunování pro zdraví a krásu, články o ceremoniálech a dalších zajímavostech týkajících se saunování. Zapojíme také nejrůznější soutěže,“ upřesňuje Peška.

Online magazín všeosaunování.cz zapadá do celkové strategie online marketingu, který pro SAUNII zajišťuje MarketUP od začátku roku 2016. Čtenáři online magazínu by měli získat povědomí a důvěru ke značce. Magazín bude současně propagovat aktuální akce na pobočkách saunového světa a se čtenáři magazínu se bude dále pracovat pomocí remarketingu.

Projekt bude úzce propojen se sociálními sítěmi saunového světa, které už jsou v současné době pod správou specisliatů z MarketUP. Čtenáři se mohou těšit například na tipy, jak se správně saunovat. Zjistí, jaké účinky přináší saunování lidskému tělu a budou si moci přečíst i rozhovory se zajímavými osobnostmi, které SAUNII navštěvují.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017