Blog

Eva Řeháková 21. 9. 2016 Zpět

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

Nové atraktivní možnosti pro vaše digitální kampaně. Zdokonalené měření výkonu. Mapování cesty uživatele napříč různými taktikami a zařízeními, tedy využívání pokročilé atribuce. To vše může zajistit nová programatická inzertní platforma Google DoubleClick, kterou jsme získali díky úzkému partnerství s Googlem. DoubleClick využívá v ČR zatím jen hrstka vybraných agentur, proto jsme moc rádi, že můžeme tuto možnost od listopadu nabídnout našim klientům.

Co umožňuje Google DoubleClick?

Programatická platforma DoubleClick poskytuje komplexní náhled na vaše publikum a spojuje všechny informace o něm na jednom místě. Dodává společnou platformu pro nákup médií, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě a maximalizovat dopad vašich kampaní napříč obrazovkami, kanály a formáty od prvního zobrazení až po konečnou konverzi.

DoubleClick se skládá z několika nástrojů:

  • Campaign Manager zjednodušuje běh kampaní v napřímo nakoupených médiích, od plánování až po reporting
  • Doubleclick Bid Manager usnadňuje správu RTB kampaní
  • Doubleclick for Search umožňuje pokročilejší správu kampaní ve vyhledávání
  • Doubleclick Studio slouží k tvorbě složitějších reklamních bannerů.

Pro koho je DoubleClick vhodný?

Všechny výše uvedené nástroje je možné využívat společně, v takovém případě samozřejmě přinášejí nejvíce benefitů, ale také samostatně. Platforma je díky tomu vhodná jak pro velké brandy, tak pro kampaně menších značek s nižším denním rozpočtem nebo pro krátkodobé kampaně.

Velice nás těší, že jsme se zařadili k elitním partnerským agenturám Googlu v ČR a nabídneme tuto možnost již brzy našim klientům.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018