Blog

Kristina Pohlová 22. 2. 2016 Zpět

MarketUP vystoupil na exkluzivním workshopu od Googlu s tématem Fashion

MarketUP vystoupil na exkluzivním workshopu od Googlu s tématem Fashion

Na začátku února jsme se zúčastnili exkluzivního workshopu od Googlu, zaměřeného na módu, kosmetiku a krásu. Pozvání na akci dostali zástupci společností z daných odvětví, aby se dozvěděli, jak oslovit spotřebitele pomocí online marketingu, jak aplikovat nástroje Google v rámci konceptu see-think-do-care a mohli si dokonce i vyzkoušet plánování digitální kampaně v praxi.

YouTube, kampaně ve vyhledávání i mobilní trendy

Návštěvníci workshopu se seznámili například s možnostmi inzerce na YouTube, který má v České republice více než 1 miliardu zhlédnutých videí měsíčně. Přednášející se věnovali především přeskočitelné videoreklamě TrueView. Dalšími z hlavních témat byla například důležitost kampaní ve vyhledávání nebo nejnovější trendy v mobilním vyhledávání a možnosti jejich využití.

Google HiPo

Návštěvníci Googlu pozorně naslouchali přednášejícím a hltali každé jejich slovo. 

Akce zahrnovala také praktickou část, ve které si mohli účastníci při práci v menších týmech sami vymyslet strategii kampaně a optimální mix online marketingových nástrojů dle konkrétního zadání. To jim pomohlo získat lepší představu o funkci jednotlivých taktik a jejich uplatnění v praxi.

Účastníci HiPo v Googlu

Návštěvníci Googlu si vyzkoušeli, jak namixovat vhodné marketingové nástroje dle zadání.

Zjistili například, že na začátku kampaně je vhodné oslovit cílovou skupinu videem a s těmi, kteří jej zhlédnou do konce, lze pracovat dále v remarketingu za použití Bumper Ads, tedy krátkého nepřeskočitelného spotu, vhodného k připomenutí produktu. Dále se dozvěděli, že kampaň je dle výše rozpočtu vhodné doplnit bannerovou kampaní a určitě by neměli zapomenout ani na kampaň ve vyhledávání.

MarketUP představil úspěšnou kampaň pro A3 Sport

Google na akci pozval také 3 klíčové partnerské agentury, aby inspirovali účastníky svými úspěšnými projekty. Za MarketUP vystoupil Miroslav Král s case study na kampaň Adidas pro řetězec prodejen A3 Sport.

Popsal zvolenou strategii i použité taktiky v jednotlivých fázích nákupního cyklu, vysvětlil důležitost kvalitní vizuální komunikace pro fashion odvětví, které stojí na emocích a uvedl klíčové výsledky kampaně, které překonaly očekávání.

Online taktiky

Marketingové taktiky, které byly využity v jednotlivých fázích nákupního cyklu v kampani pro A3 Sport.

Účastníci workshopu ocenili možnost probrat jednotlivé taktiky přímo se zástupci agentur, kteří působili v rámci praktické části jako facilitátoři jednotlivých týmů. Téměř všichni zúčastnění v dotaznících uvedli, že mají zájem o konzultaci u online marketingové agentury a rádi by začali využívat různých možností digitálního marketingu.

Miroslav Král při praktických ukázkách

Miroslav Král pomáhá účastníkům workshopu s tvorbou optimální online marketingové strategie.

Google pořádá pravidelně workshopy zaměřené na jednotlivá odvětví. V prosinci se konalo setkání se zástupci firem z finančního sektoru, kterého jsme se rovněž účastnili. Možná se uvidíme na příští akci právě s vámi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019