Blog

Eva Řeháková 15. 3. 2016 Zpět

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

Správa firemního Instagramu nebo úspěšná kampaň s významným českým youtuberem. O tom psala v posledních týdnech marketingová média v souvislosti s MarketUP.

Marketing & Media vydal názorový článek o Instagramu

Jak zaujmout na Instagramu a rozjet firemní profil od nuly? Tím se zabývala ve svém komentáři naše copywriterka a Social Media Specialist Eva. Zdůraznila význam #hashtagů, atraktivních vizuálů i neodmyslitelné sociální aktivity, bez které úspěšný profil na Instagramu nevybudujete. Kromě tištěného čísla Marketing & Media se její názorový článek objevil i na hlavní straně internetové verze MAM, kde si ho můžete přečíst.

youtuber Pedro a komentář

Komentář o Instagramu v Marketing & Media napravo a článek o youtuberovi Pedrovi v MarketingSalesMedia nalevo.

Kampaň s Youtuberem zaujala hlavní marketingové magazíny

Naší kampaně s YouTuberem si všimly hned dva z nejvýznamnějších marketingových časopisů. Prvním z nich byl MarketingSalesMedia, který napsal: „Youtuber Pedro připravil seriál odlehčených vlogů, např. z utkání Národní basketbalové ligy, z tréninku s profesionály či z náborové akce. Náborů se i díky kampani zúčastnilo přes 200 dětí, videa zaznamenala více než 340 tisíc zhlédnutí, desetitisíce „lajků“ a tisíce pozitivních komentářů.“ Článek se opět objevil jak v tištěné, tak v internetové verzi časopisu.

Druhým magazínem, který publikoval informaci o kampani s Pedrem v rubrice Sekaná, byl opět Marketing & Media. „Žádným jiným způsobem by se basketbal k tolika dětem do tabletu nebo mobilu aktivně nedostal,“ komentoval úspěch kampaně v Marketing & Media marketingový manažer basketbalové federace Martin Drábek. 

Sekaná v Marketing and Media

Youtuber Pedro v článku pro Marketing & Media.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019