Blog

Eva Řeháková 15. 3. 2016 Zpět

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

Správa firemního Instagramu nebo úspěšná kampaň s významným českým youtuberem. O tom psala v posledních týdnech marketingová média v souvislosti s MarketUP.

Marketing & Media vydal názorový článek o Instagramu

Jak zaujmout na Instagramu a rozjet firemní profil od nuly? Tím se zabývala ve svém komentáři naše copywriterka a Social Media Specialist Eva. Zdůraznila význam #hashtagů, atraktivních vizuálů i neodmyslitelné sociální aktivity, bez které úspěšný profil na Instagramu nevybudujete. Kromě tištěného čísla Marketing & Media se její názorový článek objevil i na hlavní straně internetové verze MAM, kde si ho můžete přečíst.

youtuber Pedro a komentář

Komentář o Instagramu v Marketing & Media napravo a článek o youtuberovi Pedrovi v MarketingSalesMedia nalevo.

Kampaň s Youtuberem zaujala hlavní marketingové magazíny

Naší kampaně s YouTuberem si všimly hned dva z nejvýznamnějších marketingových časopisů. Prvním z nich byl MarketingSalesMedia, který napsal: „Youtuber Pedro připravil seriál odlehčených vlogů, např. z utkání Národní basketbalové ligy, z tréninku s profesionály či z náborové akce. Náborů se i díky kampani zúčastnilo přes 200 dětí, videa zaznamenala více než 340 tisíc zhlédnutí, desetitisíce „lajků“ a tisíce pozitivních komentářů.“ Článek se opět objevil jak v tištěné, tak v internetové verzi časopisu.

Druhým magazínem, který publikoval informaci o kampani s Pedrem v rubrice Sekaná, byl opět Marketing & Media. „Žádným jiným způsobem by se basketbal k tolika dětem do tabletu nebo mobilu aktivně nedostal,“ komentoval úspěch kampaně v Marketing & Media marketingový manažer basketbalové federace Martin Drábek. 

Sekaná v Marketing and Media

Youtuber Pedro v článku pro Marketing & Media.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019