Blog

Martin Peška 22. 11. 2018 Zpět

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s poměry stran 1:1,6, který se zobrazuje v rámci článků obsahových webů “pod obsahem stránky”. Při pohybu se obsah postupně po částech odkrývá. Formát bychom přirovnali k reklamě ve stories na Instagramu, s rozdílem, že máme větší pravděpodobnost zasáhnutí starší cílové skupiny.


Atraktivní reklama i pro uživatele


CPEx tímto formátem reflektuje trend uživatelsky ohleduplné a zároveň atraktivní reklamy. „Interscroller je prémiový formát, který je zajímavý svou interaktivitou – tím, že nejde o statický obrázek, svádí uživatele k tomu, aby si reklamu důkladně prohlédl, pohrál si s ní. Jeho velkou výhodou je, že je velmi efektivní jak na mobilu, tak i na desktopu. Zároveň přitom příliš neobtěžuje uživatele, neboť ho není třeba zavírat speciálním tlačítkem, stačí prostě odscrollovat, říká Matěj Novák, ředitel Czech Publisher Exchange.


Jak formát využít v praxi?


Je možné zasáhnout čtenáře desktopových i mobilních verzí obsahových webů vydavatelství Economia a CNC a kombinovat cílení na umístění s cílením na konkrétní publika.


A jaký je náš verdikt?


Interscroller jsme otestovali mezi prvními hned po spuštění v rámci letní kampaně na zmrzliny Manhattan od Nestlé. Ať už v rámci RTB platformy Adform, nebo jiných platforem včetně sociálních sítí, se zasaženým publikem jsme mohli lépe pracovat hlavně v rámci storytellingu.

Velký potenciál proto vidíme nejen u brandových kampaní B2C klientů, ale také u remarketingových strategií klientely z B2B segmentu či služeb.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019