Blog

Eva Řeháková 13. 10. 2014 Zpět

MarketUP stále roste, přijal tři nové specialisty

Noví specialisté MarketUP

Tým MarketUP se opět rozšířil. Tentokrát dokonce o tři nové kolegy, kteří začali působit na různých pozicích. Tomáš Hurt je nově zodpovědný za správu sociálních sítí, Jiří Staněk se podílí na přípravě a realizaci PPC kampaní a Eva Řeháková má na starosti copywriting a tvorbu obsahu pro klienty.

Tomáš Hurt začal působit ve společnosti MarketUP v lednu roku 2014, kdy nastoupil jako stážista. Už v době studií na Západočeské univerzitě v Plzni se zajímal o oblast online marketingu, praxe v naší online marketingové agentuře mu pomohla uvést teoretické poznatky do praxe. Získal cenné zkušenosti při tvorbě PPC kampaní, správě sociálních sítí a SEO. V září se změnil jeho status ze stážisty na specialistu, zároveň si dokončuje magisterský titul.

Jiří Staněk se podílí především na přípravě a optimalizaci PPC kampaní, pomáhá však také například se správou Facebookových profilů. Do MarketUP nastoupil hned po dokončení Univerzity Pardubice, kde studoval Dopravní management, marketing a logistiku. V průběhu studia čerpal zkušenosti na řadě stáží a v neziskové studentské organizaci AIESEC. Ve firmě pracuje od června 2014. Během velmi krátké doby se seznámil s většinou nástrojů online marketingu a dnes je certifikovaným specialistou Google Adwords.

Posledním a nejnovějším členem týmu MarketUP je Eva Řeháková, která nastoupila na pozici Copywriter v srpnu 2014. Stará se o textaci webových stránek klientů, tvorbu PR článků a příspěvků na sociálních sítích a spravuje blog MarketUP. Vystudovala žurnalistiku na Masarykově univerzitě. Získala praxi v médiích, psala například pro Novojičínský deník, pracovala také jako Media Manager pro Czech-American TV. V poslední době se zajímá především o online marketing a naplno se věnuje copywritingu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019