Blog

Jan Petrtyl 28. 1. 2014 Zpět

MarketUP spolupracuje s akademickou sférou

MarketUP spolupracuje s akademickou sférou

Navázali jsme a rozvíjíme spolupráci s Katedrou marketingu, obchodu a služeb Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. Podílíme se na výzkumu, přednášíme v kurzech a nabízíme také praxi stážistům.

Říká se, že šedivá je teorie, ale zelená se strom života. Slýcháváme také, že čerství absolventi vysokých škol nemají dostatečné praktické zkušenosti, a proto může být jejich angažmá ve firmě pro zaměstnavatele rizikem. Absolventi tak čelí tomu, že nemají zkušenosti a nemohou je získat, protože je nikdo nechce zaměstnat.

I proto jsme se rozhodli udělat maximum, aby se nadaní studenti setkávali s takovým začarovaným kruhem co nejméně.

Věříme, že spolupráce soukromé a akademické sféry má smysl, a proto se ji snažíme co nejvíce rozvíjet. S univerzitou kooperujeme v několika oblastech; formou odborných přednášek, podílíme se na výzkumu a také přijímáme stážisty.

Podílíme se na výzkumu B2C e-commerce

Od září 2013 se podílíme na výzkumném projektu SGS 2013-063 Možnosti a potenciál využití moderních technologií v maloobchodě. Výzkum se zaměřuje na obě strany trhu – nabídkovou i poptávkovou a je rozdělen na „klasický“, tj. kamenný maloobchod i jeho „moderní verzi“ – B2C e-commerce.

Cílem je zjistit, jaké jsou nejnovější využívané technologie, které subjekty na straně nabídky je implementují (a s jakou intenzitou). Podobně je zkoumána i poptávková strana trhu. Výzkumný projekt skončí v prosinci 2014 a již teď se těšíme na zajímavé výsledky!

Jezdíme přednášet

V zimním semestru jsme byli přednášet v rámci předmětu KMO/MINT (Marketing na internetu), který je primárně určen posluchačům 3. ročníku bakalářského studia na Fakultě ekonomické ZČU.

Přednášeným tématem byla sociální média a možnosti jejich využití (nejen) v byznysu. I v letním semestru bude spolupráce pokračovat a chystáme se na další přednášky. Například v březnu se setkáme s českými a americkými studenty v rámci společného semestrálního kurzu, který je organizován Marquette University (Wisconsin, USA) a ZČU v Plzni.

Angažujeme stážisty

V rámci projektu Unipranet nabízíme místa stážistům, kteří chtějí získat praktické zkušenosti v oboru, který je zajímá (online marketing). V lednu 2014 k nám do MarketUP přišel na odbornou stáž Tomáš Hurt, student prvního ročníku navazujícího studia v oboru Podniková ekonomika a management. Ihned se začlenil do týmu, pomáhá nám s vybranými úkoly a při tom získává cennou praxi.

Těšíme se na výsledky

Věříme, že spolupráce bude dál úspěšně pokračovat a těšíme na výsledky, které přinese. Ať už ve formě myšlenkové/ideové nebo hmatatelné v podobě společné publikace.

Zdroj foto: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017