Blog

Jan Petrtyl 28. 1. 2014 Zpět

MarketUP spolupracuje s akademickou sférou

MarketUP spolupracuje s akademickou sférou

Navázali jsme a rozvíjíme spolupráci s Katedrou marketingu, obchodu a služeb Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. Podílíme se na výzkumu, přednášíme v kurzech a nabízíme také praxi stážistům.

Říká se, že šedivá je teorie, ale zelená se strom života. Slýcháváme také, že čerství absolventi vysokých škol nemají dostatečné praktické zkušenosti, a proto může být jejich angažmá ve firmě pro zaměstnavatele rizikem. Absolventi tak čelí tomu, že nemají zkušenosti a nemohou je získat, protože je nikdo nechce zaměstnat.

I proto jsme se rozhodli udělat maximum, aby se nadaní studenti setkávali s takovým začarovaným kruhem co nejméně.

Věříme, že spolupráce soukromé a akademické sféry má smysl, a proto se ji snažíme co nejvíce rozvíjet. S univerzitou kooperujeme v několika oblastech; formou odborných přednášek, podílíme se na výzkumu a také přijímáme stážisty.

Podílíme se na výzkumu B2C e-commerce

Od září 2013 se podílíme na výzkumném projektu SGS 2013-063 Možnosti a potenciál využití moderních technologií v maloobchodě. Výzkum se zaměřuje na obě strany trhu – nabídkovou i poptávkovou a je rozdělen na „klasický“, tj. kamenný maloobchod i jeho „moderní verzi“ – B2C e-commerce.

Cílem je zjistit, jaké jsou nejnovější využívané technologie, které subjekty na straně nabídky je implementují (a s jakou intenzitou). Podobně je zkoumána i poptávková strana trhu. Výzkumný projekt skončí v prosinci 2014 a již teď se těšíme na zajímavé výsledky!

Jezdíme přednášet

V zimním semestru jsme byli přednášet v rámci předmětu KMO/MINT (Marketing na internetu), který je primárně určen posluchačům 3. ročníku bakalářského studia na Fakultě ekonomické ZČU.

Přednášeným tématem byla sociální média a možnosti jejich využití (nejen) v byznysu. I v letním semestru bude spolupráce pokračovat a chystáme se na další přednášky. Například v březnu se setkáme s českými a americkými studenty v rámci společného semestrálního kurzu, který je organizován Marquette University (Wisconsin, USA) a ZČU v Plzni.

Angažujeme stážisty

V rámci projektu Unipranet nabízíme místa stážistům, kteří chtějí získat praktické zkušenosti v oboru, který je zajímá (online marketing). V lednu 2014 k nám do MarketUP přišel na odbornou stáž Tomáš Hurt, student prvního ročníku navazujícího studia v oboru Podniková ekonomika a management. Ihned se začlenil do týmu, pomáhá nám s vybranými úkoly a při tom získává cennou praxi.

Těšíme se na výsledky

Věříme, že spolupráce bude dál úspěšně pokračovat a těšíme na výsledky, které přinese. Ať už ve formě myšlenkové/ideové nebo hmatatelné v podobě společné publikace.

Zdroj foto: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019