Blog

Eva Řeháková 10. 8. 2015 Zpět

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP se zúčastnil soutěže Rock the World od Google. Umístili jsme se na prvním místě v hlavní soutěži Rock the Sales mezi agenturami Agency Acceleration Programu.

V soutěži Rock the Sales byl hodnocen celkový spend nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2015. MarketUP měl nejvyšší spend ze všech partnerů v kategorii AAP.

To však nebyl jediný úspěch. Díky vytrvalému úsilí a kvalitní práci všech pracovníků MarketUP jsme získali také krásné 5. místo v celkovém spendu nových klientů všech partnerských agentur Google v ČR, včetně klíčových partnerů.

Za vítězství v hlavní soutěži získáváme dvoudenní all-inclusive zájezd na marketingovou konferenci v centrále Google v Kalifornii. Program je nabitý zajímavými aktivitami, mezi kterými nechybí prohlídka Googleplexu nebo inspirativní přednášky od Google Industry lídrů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017