Blog

Eva Řeháková 10. 8. 2015 Zpět

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP se zúčastnil soutěže Rock the World od Google. Umístili jsme se na prvním místě v hlavní soutěži Rock the Sales mezi agenturami Agency Acceleration Programu.

V soutěži Rock the Sales byl hodnocen celkový spend nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2015. MarketUP měl nejvyšší spend ze všech partnerů v kategorii AAP.

To však nebyl jediný úspěch. Díky vytrvalému úsilí a kvalitní práci všech pracovníků MarketUP jsme získali také krásné 5. místo v celkovém spendu nových klientů všech partnerských agentur Google v ČR, včetně klíčových partnerů.

Za vítězství v hlavní soutěži získáváme dvoudenní all-inclusive zájezd na marketingovou konferenci v centrále Google v Kalifornii. Program je nabitý zajímavými aktivitami, mezi kterými nechybí prohlídka Googleplexu nebo inspirativní přednášky od Google Industry lídrů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019