Blog

Eva Řeháková 10. 8. 2015 Zpět

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP se zúčastnil soutěže Rock the World od Google. Umístili jsme se na prvním místě v hlavní soutěži Rock the Sales mezi agenturami Agency Acceleration Programu.

V soutěži Rock the Sales byl hodnocen celkový spend nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2015. MarketUP měl nejvyšší spend ze všech partnerů v kategorii AAP.

To však nebyl jediný úspěch. Díky vytrvalému úsilí a kvalitní práci všech pracovníků MarketUP jsme získali také krásné 5. místo v celkovém spendu nových klientů všech partnerských agentur Google v ČR, včetně klíčových partnerů.

Za vítězství v hlavní soutěži získáváme dvoudenní all-inclusive zájezd na marketingovou konferenci v centrále Google v Kalifornii. Program je nabitý zajímavými aktivitami, mezi kterými nechybí prohlídka Googleplexu nebo inspirativní přednášky od Google Industry lídrů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019