Blog

Eva Řeháková 23. 1. 2017 Zpět

MarketUP se zařadil mezi certifikované agentury Sklik.cz

MarketUP se zařadil mezi certifikované agentury Sklik.cz

Získali jsme prestižní certifikaci od společnosti Seznam, která potvrzuje naše špičkové dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz. Zařadili jsme se tak mezi TOP 13 partnerů Seznam v ČR. Co z toho plyne pro naše klienty?

Certifikát Sklik.cz potvrzuje, že certifikovaná agentura vytvoří a nastaví PPC kampaně tak, aby z nich společnosti vytěžily skutečně maximum. Proto se můžete spolehnout, že dostanete vždy ty nejlepší možné výsledky.

„V případě zájmu je pro klienty MarketUP dostupná konkurenční analýza od Seznamu. Přehled, jak si vaše Sklik kampaně vedou ve srovnání s dalšími konkurenty v oboru, vám přinese cenný benchmarking a pomůže nastavit strategii pro další období,“ popisuje další výhody Miroslav Král. 

Správci kampaní certifikovaných agentur se neustále vzdělávají a sledují nejnovější trendy, díky čemuž získáte skutečně kompletní servis. Seznam dbá u všech partnerů na maximální transparentnost, proto navíc do svých kampaní po celou dobu uvidíte.

Společnost každé tři měsíce prověřuje, zdali agentura splňuje podmínky certifikátu. Díky tomu si můžete být jisti, že vaše kampaně jsou v těch nejlepších rukou.

Certifikace Sklik

Na dortu od společnosti Seznam jsme si skvěle pochutnali. Děkujeme! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017