Blog

Eva Řeháková 23. 1. 2017 Zpět

MarketUP se zařadil mezi certifikované agentury Sklik.cz

MarketUP se zařadil mezi certifikované agentury Sklik.cz

Získali jsme prestižní certifikaci od společnosti Seznam, která potvrzuje naše špičkové dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz. Zařadili jsme se tak mezi TOP 13 partnerů Seznam v ČR. Co z toho plyne pro naše klienty?

Certifikát Sklik.cz potvrzuje, že certifikovaná agentura vytvoří a nastaví PPC kampaně tak, aby z nich společnosti vytěžily skutečně maximum. Proto se můžete spolehnout, že dostanete vždy ty nejlepší možné výsledky.

„V případě zájmu je pro klienty MarketUP dostupná konkurenční analýza od Seznamu. Přehled, jak si vaše Sklik kampaně vedou ve srovnání s dalšími konkurenty v oboru, vám přinese cenný benchmarking a pomůže nastavit strategii pro další období,“ popisuje další výhody Miroslav Král. 

Správci kampaní certifikovaných agentur se neustále vzdělávají a sledují nejnovější trendy, díky čemuž získáte skutečně kompletní servis. Seznam dbá u všech partnerů na maximální transparentnost, proto navíc do svých kampaní po celou dobu uvidíte.

Společnost každé tři měsíce prověřuje, zdali agentura splňuje podmínky certifikátu. Díky tomu si můžete být jisti, že vaše kampaně jsou v těch nejlepších rukou.

Certifikace Sklik

Na dortu od společnosti Seznam jsme si skvěle pochutnali. Děkujeme! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017